Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Ágnes
További közreműködők: Balog Orsolya Ágnes
Kisfürjesi Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói preferenciák
kozmetikai ipar
marketing
offline-online marketingeszközök
termékbevezetés
vállalati stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54519
Leíró adatok
Kivonat:Ez a szakdolgozat a kozmetikai termékbevezetés online és offline marketingjének összehangolását és a fogyasztói szokások mélyebb megértését vizsgálja. Egy hazánkban működő kozmetikai vállalat stratégiájával és a fogyasztókat befolyásoló digitális eszközökre helyezve a hangsúlyt, a kutatás azt tárgyalja, hogy a siker kulcsa az online és offline stratégiák integrált kombinációja, különös tekintettel a fogyasztói elvárásokra és a piaci dinamikákra. A tanulmány összességében arra készít fel, hogy a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell a változó piaci környezethez, és integrált marketingmegközelítést kell alkalmazniuk a hatékony termékbevezetés érdekében.