A CRM rendszer használata, támogató szerepe a Sick Értékesítő és Szolgáltató Kft-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Renáta
További közreműködők: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Bukovácz Kristóf
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
értékesítés
SAP
szolgáltatásfejlesztés
ügyfélélmény
ügyfélkapcsolat
ügyféllátogatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54521
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a CRM (Customer Relationship Management) rendszerrel foglalkozok. Témaválasztásomat a munkahelyem, a Sick Értékesítő és Szolgáltató Kft. ihlette,ahol 2023 januárja óta dolgozom, mint belső értékesítő munkatárs. Munkám során olyan rendszerekben dolgozom, mint az SAP és a CRM és az eddig szerzett tapasztalataim alapján felfedeztem a rendszerek hiányosságaira. A hazai és a külföldi kollégáim véleményét kértem ki kutatásomban. Célom az volt, hogy megismerjem az elvárásaikat, megtudjam, hogy előnyeit látják a CRM rendszernek és milyen területeit fejlesztenék, hogy munkájukban még nagyobb segítséget nyújtson a rendszer használata.