Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Pál Balázs Marcell |
---|---|
További közreműködők: | Németh Dr. Szilárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 4P modell marketing marketing stratégia alkotás marketing terv stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54526 |
Hasonló tételek
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter
: Tóth Cintia Eszter
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
: Zsoldos Sára
: Zsoldos Sára
A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése
: Herman Dóra
: Herman Dóra
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
Egy egészségügyi fejlesztés marketingstratégiai koncepciójának kidolgozása
: Makra Mercédesz
: Makra Mercédesz
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra
: Birkás Dóra
Üzleti tervezés előkészítése, egy induló szörpkészítő vállalkozás példáján keresztül
: Prokai Emília
: Prokai Emília
A hazai kiselőadók kihívásai és marketingstratégiái az élőzenei szcénában
: Muhi Áron Balázs
: Muhi Áron Balázs
A hosszú távú tervezés kihívásai egy irodaszer nagykereskedelem példáján keresztül
: Fábián Adrienn
: Fábián Adrienn
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
A Közép-Magyarországi Régió KKV-inak marketingstratégiái
: Pintér Márk
: Pintér Márk
A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
Marketingstratégiai koncepció és marketing terv kidolgozása a Berga Color Bt. számára
: Bergendy Balázs
: Bergendy Balázs
A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái
: Hugyi Enikő
: Hugyi Enikő
Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A balatoni turizmus szezonalitásának kihívásai és marketingstratégiai megoldásai
: Müller Ádám
: Müller Ádám
Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára
: Pálinkás Péter
: Pálinkás Péter
Felhő alapú IoT platform és rendszerkomponens tervezés
: Pál Dániel
: Pál Dániel
Stratégiai tervezés a közterületi reklámpiacon a Portland optimalizáló ügynökségen keresztül
: Szász Balázs
: Szász Balázs
Pénzügyi tervezés az Árvai Team Kerítés és Építőanyag Forgalmazó Kft. példáján keresztül
: Mészáros Larion
: Mészáros Larion
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái
: Nagy-Győr Péter
: Nagy-Győr Péter
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán
: Herjeczki Martin Zoltán
Egyetemes tervezés
: Marót Ádám
Megjelent: (2007)
: Marót Ádám
Megjelent: (2007)
A Magyar Telekom Nyrt. és a Magenta1 szolgáltatási csomag piacvezető pozíciójának megközelítése marketingstratégiai oldalról
: Deán Balázs
: Deán Balázs
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a Budapest Film Academy számára
: Jónás Tímea
: Jónás Tímea
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a NapraKész Kft. számára
: Tolner Zsófia
: Tolner Zsófia
Törley márka 2005-ös aktivitásának értékelése és jövőbeni marketingstratégiai tervek
: Szalkai Johanna
Megjelent: (2007)
: Szalkai Johanna
Megjelent: (2007)
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy újonnan induló webáruház részére
: Kenyér Zoltán
: Kenyér Zoltán
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló designbútor startup vállalkozáshoz
: Panku Ádám
: Panku Ádám
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló, fiktív borbár számára
: Sziller Kristóf
: Sziller Kristóf
Személyes pénzügyi tervezés és öngondoskodás
: Udud Bence Balázs
: Udud Bence Balázs
Pénzügyi tervezés folyamatának bemutatása és terv-tény összehasonlító elemzése egy multinacionális cég példáján keresztül
: Kovács Dóra Magdolna
: Kovács Dóra Magdolna
Hasonló tételek
-
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György -
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus -
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter -
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin -
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)