A modern ügyfélkapcsolati rendszerek bemutatása és vizsgálata a MOL Limo példáján keresztül.
Elmentve itt :
Szerző: | Szántai Krisztián |
---|---|
További közreműködők: |
Faragóné Lepp Katalin
Fetter-Schuck Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | carsharing CRM közösségi gazdaság mobilitás MOL Limitless Mobility Mol Limo ügyfélelégedettség ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54544 |
Hasonló tételek
A MOL Limo marketingmenedzsment tevékenységének bemutatása
: Fehérvári Anna
: Fehérvári Anna
A sharing economy helyzetének bemutatása Magyarországon a MOL Limo példáján keresztül
: Kovács Marcell
: Kovács Marcell
A MOL LIMO informatikai és logisztikai kibővítése
: Répás Zoltán Roland
: Répás Zoltán Roland
A magyarországi carsharing piac bemutatása a MOL Limo használati szokásainak elemzésén keresztül
: Balog Bernadett
: Balog Bernadett
Városi közlekedők szokásai, a Mol Limo igénybevételének ösztönzése
: Turza András
: Turza András
A MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatásmarketing szempontú elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Fehérvári Anna
: Fehérvári Anna
Vevői elégedettségmérés a budapesti carsharing szoláltatások körében a MOL Limo és a Green Go példáján bemutatva
: Vincze Zalán Zsombor
: Vincze Zalán Zsombor
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella
: Szabó Daniella
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Megjelent: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Megjelent: (2019)
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével
: Dróth Zoé
: Dróth Zoé
CRM rendszerek
: Szántai Anita
: Szántai Anita
Márkától a lovebrandig - a MOL Bubi példáján keresztül
: Bója Boglárka
: Bója Boglárka
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
Biztosító Intézetek különböző üzletágainak IT rendszere Modern üzleti rendszerek hatása a költség megtakarításra
: Borbély Krisztián
: Borbély Krisztián
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire
: Wittmann Marcell Attila
: Wittmann Marcell Attila
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
A franchise rendszerek bemutatása a Pizza EATaliano példáján keresztül
: Bognár Ákos
: Bognár Ákos
Szállítóértékelési rendszerek - működésük bemutatása a Raiffeisen Bank példáján keresztül
: Tóth Boglárka Virág
: Tóth Boglárka Virág
Juttatási rendszerek bemutatása a CIB Bank Zrt. példáján keresztül
: Hofmeister Fanni
: Hofmeister Fanni
Modern emeleti munkaszervezés a Budapest Marriott Hotel példáján keresztül
: Mihalovics Dóra
: Mihalovics Dóra
A cafetéria rendszer szerepe, sajátosságai és változásai a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Gurúz Annamária
: Gurúz Annamária
Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében
: Romhányi Zita
: Romhányi Zita
Eredmények és problémák az operatív anyagbeszerzés területén a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Bodon Bence
: Bodon Bence
A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
Digitalizáció és automatizáció a MOL-csoport életében a MOL IT & Digital GBS Kft. munkatársainak szemüvegén keresztül
: Török Bettina Melinda
: Török Bettina Melinda
A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban
: Gál Nikolett
: Gál Nikolett
A közösségi média beintegrálása a vállalati marketing stratégiába, a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Fejes Dóra
: Fejes Dóra
SCRUM és a modern szoftverek kapcsolata
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A MOL Nyrt. beszerzési folyamatainak elemző bemutatása
: Tóth Tünde Viktória
: Tóth Tünde Viktória
Az APEH, mint szolgáltató hivatal ügyfélkezelésének sajátosságai az Ügyfélkapcsolati Főosztály gyakorlatában
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
A modern labdarúgás gazdasági kihívásai, az FC Barcelona példáján keresztül bemutatva
: Bakó Botond
: Bakó Botond
A MOL innovációja
: Nagy Andor György
: Nagy Andor György
Hasonló tételek
-
A MOL Limo marketingmenedzsment tevékenységének bemutatása
: Fehérvári Anna -
A sharing economy helyzetének bemutatása Magyarországon a MOL Limo példáján keresztül
: Kovács Marcell -
A MOL LIMO informatikai és logisztikai kibővítése
: Répás Zoltán Roland -
A magyarországi carsharing piac bemutatása a MOL Limo használati szokásainak elemzésén keresztül
: Balog Bernadett -
Városi közlekedők szokásai, a Mol Limo igénybevételének ösztönzése
: Turza András