Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vona Letícia
További közreműködők: Csernák Nóra
Kisfürjesi Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:employer branding
marketing
márka
márkaépítés
munkáltatói márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54603

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54603
005 20240628103026.0
008 240628suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vona Letícia 
245 1 0 |a Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése  |c Vona Letícia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a ÖSSZEFOGLALÁS A munkaerőpiac dinamikus változásai és a vállalati kultúra fontosságának felismerése új kihívások elé állítja a munkáltatókat, legfőképpen azokat, akik a fiatalokat kívánják megszólítani és megtartani. Ebben az esetben egyre növekvő jelentősége van a munkáltatói márkaépítésnek, amely a vállalat vonzerejét és hitelességét kommunikálja a munkavállalók felé. Fontosak tartottam, hogy szakdolgozatomat egy olyan témában készítsem el, ami jelenleg is aktuális, valamint folyamatos fejlődésnek néz elébe. Szakdolgozatom célja: a munkáltatói márkaépítés széles körű vizsgálata, a frissdiplomások perspektívájából megközelítve. Az alfejezetek során részletesen vizsgáltam meg, hogyan formálódik a munkáltatói márka a frissdiplomások szemszögéből, és milyen stratégiák alkalmazhatók a sikeres márkakép kialakításához és fenntartásához. A frissen végzettek a munkaerőpiacon fontos szerepet kapnak, mert a friss tudás birtokában vannak, de ezzel együtt nehéz is a helyzetük, mert általában nem rendelkeznek munkatapasztalattal. A szakdolgozat fókuszpontja tehát nem csupán a márkaépítés általános aspektusai állnak, hanem azok a nézőpontok is szerepelnek, amik a fiatalok körében napirenden vannak, ide tartoztak többek között a digitális eszközöknek a használata, az állások különböző platformokon való keresése, valamint a munkavállaláshoz kapcsolódó motiváció is. Szakdolgozatomban első részében a témához kapcsolódó releváns szakirodalmat mutattam be. Ahol kitértem a márka alapfogalmainak részletes elemzésére is. Ebben a fázisban arra, hogy fókuszáltam, megértsem a márkák lényegét, struktúráját és elméletét, melyek meghatározzák, azt, hogyan válnak azok hatékony eszközzé a munkáltatói brandépítés során. Ezt követően a szakdolgozatom harmadik nagy részében a primer kutatásom bemutatása és eredményei szerepeltek, melyet a dolgozat összefoglalása követ. 
695 |a employer branding 
695 |a marketing 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a munkáltatói márkaépítés 
700 1 |a Csernák Nóra  |e ths 
700 1 |a Kisfürjesi Nóra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54603/1/SZAKDOLGOZAT_VONA%20LETICIA_HEMN3M_GM_signed.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54603/2/Szakdolgozati-osszefoglalas_Vona_Leticia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54603/3/Vona%20Let%C3%ADcia%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54603/4/Vona%20Let%C3%ADcia%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés