Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében
Saved in:
Main Author: | Tóth Boglárka |
---|---|
Other Authors: |
Ember Edit
Németh Dr. Szilárd |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | bevásárló központ(ok) fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség kereskedelem marketing közösségi média marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54620 |
Similar Items
Az outlet koncepció – A bevásárlókézpont-típus bemutatása a Designer Outlet Parndorf Példáján
: Szakács Kinga Zsófia
: Szakács Kinga Zsófia
A BegaOutlet marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
The marketing plan to open a new retail outlet
: Horváth-Zsikó Gréta
: Horváth-Zsikó Gréta
Feasibility study of a new catering outlet in Budapest
: Németh Anikó
: Németh Anikó
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána
: Bódizs Diána
Műszaki beruházások nem műszaki kockázatai M3 metrófelújítási projekt, avagy „sikerre ítélve”
: Galló Brigitta Magdolna
: Galló Brigitta Magdolna
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
Az SC Outlet Kft és leányvállalatainak beolvadással történő átalakulása, sajátos számviteli elszámolása
: Lingvai Brigitta
: Lingvai Brigitta
Marketingkommunikációs eszközök és azok hatása a magyarországi streaming szolgáltatók esetében
: Sebők Imre
: Sebők Imre
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
Eltérő szervezeti kultúrával rendelkező cégek hatékony együttműködésének vizsgálata projekt környezetben - Az M3 metróvonal infrastruktúra rekonstrukció projekt
: Kerekes Gréta
: Kerekes Gréta
PAULUS borászatnál alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése
: Tarnai Melian
: Tarnai Melian
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Az online marketingkommunikációs eszközök használatának lehetőségei egy Magyarországon KKV formájában működő nemzetközi vállalkozás esetében
: Babó Péter Levente
: Babó Péter Levente
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
IInnovatív, illetve hagyományos marketingkommunikációs eszközök és hatékonyságuk elemzése a Sanofi csoportnál
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
A 4M Dance Company marketingstratégiájának elemzése
: Szabó Bianka
: Szabó Bianka
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
Nyugat-Dunántúl és Burgenland egészségturisztikai elemzése és összehasonlítása 3-3 gyógyfürdő példáján keresztül
: Edvi Rebeka
: Edvi Rebeka
Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben
: Simoncsik Alexandra
: Simoncsik Alexandra
Vásárlók és vásárlások az M-kereskedelemben
: Kalamár Mátyás
: Kalamár Mátyás
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazásának lehetőségei a fegyverkereskedelemben
: Szücs Emese Barbara
: Szücs Emese Barbara
Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában
: Szvorény Réka
: Szvorény Réka
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
M-learning alapú vállalatirányítási segédanyag
: Füzes Viktória
: Füzes Viktória
Case 3 Magnet Hungarian Community Bank
: Szegedi Krisztina, et al.
Published: (2021)
: Szegedi Krisztina, et al.
Published: (2021)
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Szakmai gyakorlatom az M4Sport csatornánál
: Balázs Mercédesz
: Balázs Mercédesz
Marketingkommunikációs eszközök a T-Systems Magyarország Zrt.-nél
: Inges Blanka
: Inges Blanka
Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Marketingkommunikációs eszközök a Robert Bosch Kft.-nél
: Pákozdi Kinga
: Pákozdi Kinga
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?
: Pesztránszki Laura
: Pesztránszki Laura
A marketingkommunikációs tevékenység szerepének vizsgálata az Oriflame Magyarország esetében
: Schlakker Evelin
: Schlakker Evelin
FinTech Startup-ok marketingkommunikációjának elemzése az 5M modell szerint
: Babicz Krisztina
: Babicz Krisztina
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Similar Items
-
Az outlet koncepció – A bevásárlókézpont-típus bemutatása a Designer Outlet Parndorf Példáján
: Szakács Kinga Zsófia -
A BegaOutlet marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei
: Tóth Evelin -
The marketing plan to open a new retail outlet
: Horváth-Zsikó Gréta -
Feasibility study of a new catering outlet in Budapest
: Németh Anikó -
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád