A chatbotok hatása a hazai KKV szektor tekintetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Török Ádám
További közreműködők: Dr. Alpár Vera
Majsai Richárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bevételnövelés
chatbotok
digitalizáció
e-business
költségcsökkentés
ügyfélinterakció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54623

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54623
005 20240628103059.0
008 240628suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Török Ádám 
245 1 2 |a A chatbotok hatása a hazai KKV szektor tekintetében  |c Török Ádám  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A chatbot technológia gyökerei messzire nyúlnak vissza az időben, ám a vállalatok csak az elmúlt néhány év során kezdték felfedezni és teljes mértékben kihasználni ezen innovatív eszközökben rejlő hatalmas potenciált. A szakdolgozat a chatbotok fejlődését, jelenlegi vállalati alkalmazásait, lehetséges jövőbeli fejlesztéseit és ezen rendszerek a humánerőforrásra, illetve a vállalati gazdaságosságra gyakorolt hatását vizsgálja a magyar kis- és középvállalati szektorban.A kutatás első része az első chatbot rendszerek, mint például az ELIZA és a modern, mesterséges intelligencia által vezérelt modellek, mint a ChatGPT történetét és technológiai fejlődését követi nyomon. Rámutat arra, hogyan formálták a technológiai előrelépések a chatbotok funkcionalitását és alkalmazhatóságát.A kutatás egyik kritikus eleme a chatbotok képességének feltárása az emberi munkaerő bizonyos üzleti funkciókban történő helyettesítésére. A szakdolgozat kiegyensúlyozott nézőpontot nyújt, elismerve a chatbotok hatékonyságát és elérhetőségét, miközben figyelembe veszi korlátaikat a humán intuíciót és empátiát igénylő összetett feladatokban.A primer kutatás, amely szakemberekkel folytatott mélyinterjúk és végfelhasználók válaszai alapján történt, értékes perspektívákat kínál a chatbotok hatékonyságára és felhasználói elfogadására a magyar KKV szektorban. A tanulmány a chatbotok jövőbeli kilátásait is taglalja, hangsúlyozva a folyamatos fejlesztés szükségességét az üzleti folyamatokba való jobb integráció érdekében.Összességében a szakdolgozat jelentős hozzájárulást nyújt a modern vállalkozások által használt chatbotok szerepének megértéséhez, különösen a magyar KKV-k kontextusában. Árnyalt képet nyújt a chatbotok integrációjának előnyeiről és kihívásairól, értékes forrásként szolgálva azoknak a vállalkozásoknak, amelyek fontolgatják e technológia alkalmazását, avagy a meglévő rendszerek fejlesztését. 
695 |a bevételnövelés 
695 |a chatbotok 
695 |a digitalizáció 
695 |a e-business 
695 |a költségcsökkentés 
695 |a ügyfélinterakció 
700 1 |a Dr. Alpár Vera  |e ths 
700 1 |a Majsai Richárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54623/1/T%C3%B6r%C3%B6k%20%C3%81d%C3%A1m-Y7V9VP-A%20Chatbotok%20hat%C3%A1sa%20a%20hazai%20KKV%20szektor%20tekintet%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54623/2/T%C3%B6r%C3%B6k%20%C3%81d%C3%A1m-Y7V9VP-Szakdolgozati%20%C3%B6sszefoglal%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54623/3/T%C3%B6r%C3%B6k%20%C3%81d%C3%A1m%20K%C3%BCls%C5%91%20konzulens%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54623/4/To%CC%88ro%CC%88k%20A%CC%81da%CC%81m%20bi%CC%81ra%CC%81lat.pdf  |z Dokumentum-elérés