Dell Globál értékesítést kiszolgáló folyamatok és fejlesztési lehetőségek a Magyar Telekomnál
Saved in:
Main Author: | Zeffer Mercedes |
---|---|
Other Authors: |
Benedek András
Fauszt Dr. Tibor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM Dell értékesítés folyamatelemzés folyamatfejlesztés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54683 |
Similar Items
IT értékesítést kiszolgáló és támogató rendszerek fejlesztési lehetőségei
: Zombor Ádám
: Zombor Ádám
Az értékesítést elősegítő nonverbális kommunikáció
: Szilasi Szonja Kata
: Szilasi Szonja Kata
Munkáltatói márkaépítés a Magyar Telekomnál
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Versenypiaci ügyfélkezelés a Magyar Telekomnál
: Nagyistók Rebeka
: Nagyistók Rebeka
A licencmenedzsment szerepe és fejlesztési lehetőségei a Magyar Telekomnál Tapasztalatok és javaslatok a szakmai gyakorlat alapján
: Helman Beatrix
: Helman Beatrix
MNB kötelező jelentéseket kiszolgáló szoftver kiegészítése Hitelregiszter adatszolgáltatást kiszolgáló funkcióval, fejlesztői szemszögből
: Hegedüs Péter
: Hegedüs Péter
A beruházási folyamatok kezelésének változása a One.ERP PSL bevezetésével a Magyar Telekomnál
: Chromicsekné Rozgonyi Csilla
: Chromicsekné Rozgonyi Csilla
A banki CRM rendszerek értékesítést támogató szerepe
: Antal Katalin
: Antal Katalin
Munka és magánélet egyensúlya a Magyar Telekomnál
: Gálik Dóra Katalin
: Gálik Dóra Katalin
Az IFRS 15 bevezetése a Magyar Telekomnál
: Kéninger Attila
: Kéninger Attila
Mobilfizetési megoldások, és számlafizetési szokások a Magyar Telekomnál
: Osvald Ádám Róbert
: Osvald Ádám Róbert
Vállalati fenntarthatóság és társadalmi szerepvállalás a Magyar Telekomnál
: Vitányi Fruzsina
: Vitányi Fruzsina
Gazdálkodási folyamatok informatikai hátterének vizsgálata, jövőbeni fejlesztési lehetőségek.
: Rácz László
: Rácz László
Logisztikai folyamatok és fejlesztési lehetőségek a Gászler Kft.-nél
: Gászler Orsolya Katalin
: Gászler Orsolya Katalin
Big Data alapú üzletfejlesztési koncepciók a Magyar Telekomnál
: Soósová Veronika
: Soósová Veronika
Felhőalapú szolgáltatások alapjai és jövőjük
: Zeffer Mercedes
: Zeffer Mercedes
Glampingek, mint turisztikai trendet kiszolgáló létesítmények Magyarországon
: Tegzes Dóra
: Tegzes Dóra
A humánerőforrás gazdálkodás működésének elemző bemutatása a Magyar Telekomnál
: Chikán Zsombor
: Chikán Zsombor
Értékesítési menedzsment és azt kiszolgáló és támogató rendszerek
: Sipiczki Ádám
: Sipiczki Ádám
Adatvizualizáció a Magyar Telekomnál az Oracle Application Express használatával
: Markó Levente
: Markó Levente
Szálláshely-szolgáltató kisvállalkozás információrendszerének elemzése folyamatok szempontjából és fejlesztési lehetőségek
: Kovács Éva
: Kovács Éva
Értékesítést támogató munkafolyamat kialakítása felhőalapú Dynamics CRM rendszerben történő fejlesztéssel
: Milihovszki István
: Milihovszki István
Az értékesítést befolyásoló tényezők vizsgálata egy munkavédelmi eszközöket forgalmazó cégnél
: Bús Klaudia
: Bús Klaudia
Komissiózási folyamatok elemzése és fejlesztési lehetőségek vizsgálata a TEVA logisztikai központban
: Kathi Stefánia
: Kathi Stefánia
Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál
: Ferencz Viktória Veronika
: Ferencz Viktória Veronika
A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál
: Balassa Eszter
: Balassa Eszter
Dokumentumok menedzselése, archív rendszerek bemutatása a Telekomnál
: Christov Dóra
: Christov Dóra
Digitális és hagyományos értékesítést támogató logisztikai háttér az IKEA Lakberendezési Kft. esetében
: Nagy Ádám
: Nagy Ádám
Informatikai rendszerrel támogatott alvállalkozói automatizált jogosultság igénylési folyamat a Magyar Telekomnál
: Nádori Viktória
: Nádori Viktória
Globális logisztikát kiszolgáló rendszerek és azok fejlődése a Bosch Csoportnál
: Csányi Adrienn Olimpia
: Csányi Adrienn Olimpia
Távmunkavégzés elmélete és gyakorlati megvalósulása a Deutsche Telekomnál
: Czékus Noémi
: Czékus Noémi
Compliance és visszaélés-kezelés, avagy whistleblowing a Telekomnál
: Simon Eszter Hanna
: Simon Eszter Hanna
A Költségvetési Szerveket Kiszolgáló Intézmény tevékenységének elemzése számviteli információk alapján
: Vörösné Fekete Szilvia
: Vörösné Fekete Szilvia
A Malév Ground Handling Földi Kiszolgáló Zrt. piaci értékének meghatározása
: Balázs Tibor
: Balázs Tibor
Turisztikai fejlesztési lehetőségek Balatonbogláron
: Pór Dorottya
: Pór Dorottya
A beérkeztetési folyamat fejlesztése egy projekt alapú gyártást kiszolgáló logisztikai rendszerben
: Pásztor Péter
: Pásztor Péter
Digitalizációs folyamatok és lehetőségek a szállodaiparban
: Szilágyi Kata
: Szilágyi Kata
A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál
: Jantyik Orsolya Lidia
: Jantyik Orsolya Lidia
Szállítmányozási folyamatok vizsgálata, fejlesztési lehetőségei
: Friedrich Aliz Diána
: Friedrich Aliz Diána
Turisztikai Fejlesztési Lehetőségek Pest Megyében
: Sáhó Tamás Olivér
: Sáhó Tamás Olivér
Similar Items
-
IT értékesítést kiszolgáló és támogató rendszerek fejlesztési lehetőségei
: Zombor Ádám -
Az értékesítést elősegítő nonverbális kommunikáció
: Szilasi Szonja Kata -
Munkáltatói márkaépítés a Magyar Telekomnál
: Varga Kristóf -
Versenypiaci ügyfélkezelés a Magyar Telekomnál
: Nagyistók Rebeka -
A licencmenedzsment szerepe és fejlesztési lehetőségei a Magyar Telekomnál Tapasztalatok és javaslatok a szakmai gyakorlat alapján
: Helman Beatrix