A marketing területei, módszerei a Poli- Farbe vállalatnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szunyok Renáta
További közreműködők: Köbli Tímea
Kulcsszavak:festékipar
hazai vállalat
iparág
marketing
stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54748

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg54748
005 20240628103406.0
008 240628suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szunyok Renáta 
245 1 2 |a A marketing területei, módszerei a Poli- Farbe vállalatnál  |c Szunyok Renáta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Összefoglalásképp a Poli-Farbe pontos küldetéssel rendelkezik melynek célja a innovatív fejlődés. Egy nagyon fejlett és nagyszerű cégről van szó, de különböző területeken még tudnának fejlődni. Ilyen területnek találom, a környezettudatosságot. Valamilyen módszerrel a csomagolást fejleszteni, hogy a műanyagot csökkentsük a gyártás és elhasználódás során egyaránt. Valamint a festékipar hatalmas így akar különleges termékeket is elő lehetne állítani ami a magyar piacon még nem jelent meg, de szükségét érzi a piac a hazai megjelenésre is. A támogatásokat nagyon fontosnak tartom ahogy a vállalat is. Ennek érdekében több önkéntes tevékenységet léphetnének meg, akár a rászorulók segédkezésével is. Kezdetben ezek a tevékenységek kiemelkedően jól működtek és ehhez hasonló lépésekkel még nagyobb figyelmet vonhatna magukra a cég a versenytársakhoz képest, ugyanis a festék piacon rengeteg márka, előállító, forgalmazó és termék versenyez egymással. Elsősorban ez mind a magyar piacra igaz, viszont, ha sikerül idegen országokba is terjeszkedni a megfelelő marketinggel egy még ennél nagyobb vállalatot lehetne kialakítani. A megfelelő termékek mellett fontos az árverseny is. A minőségnek megegyezően legyenek megszabva a piaci árak is. Hiszen hiába magas a minőség, ha a célközönség anyagilag nem engedheti meg magának a kiugróan magas értékű termékeket. Összeségében kalkulálni kell a megfelelő minőséggel, piaci igényekkel, célközönséggel és a versenytársakkal is. Mind ahhoz, hogy a leányvállalatok elérjék a megfelelő ügyfeleket az anyavállalatnak is támogatni kell őket. Gondolok itt különféle stratégiákra, terjeszkedésekre és reklámokra. A Poli-Farbe anyavállalatnál ez megfelelően működik, hiszen a pl országbeli üzemek az anyavállalat irányítása alatt és segédkezésével működik. Ez nagyban hozzájárult a cég nagy sikeréhez mind hazai, de világ szinten is. Egy egységes, nagyszerűen felépített márkáról beszélhetünk, ami már a múltban is kiemelkedő volt az iparban, de a jövőben még kiemelkedőbb lehet, ha követik ezeket a remek stratégiákat melyeket eddig is hasznosítottak. 
695 |a festékipar 
695 |a hazai vállalat 
695 |a iparág 
695 |a marketing 
695 |a stratégiák 
700 1 |a Köbli Tímea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54748/1/Szunyok-Ren%C3%A1ta-BHKGQQ-Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat-2023.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54748/2/Szunyok-Ren%C3%A1ta-BHKGQQ-z%C3%A1r%C3%B3dolgozati-%C3%B6sszefoglal%C3%A1s-2023.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54748/3/SzunyokRen%C3%A1ta.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54748/4/IMG_0001.pdf  |z Dokumentum-elérés