A 20 és 35 év közötti fiatalok megtakarítási hajlandósága hazánkban 2017 és 2022 között
Elmentve itt :
| Szerző: | Treplán Liza |
|---|---|
| További közreműködők: |
Ficzere-Mikula Zsófia
Urbanics Roxána |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | állam befektetés gazdasági válság kérdőíves felmérés megtakarítás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54759 |
Hasonló tételek
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit
: Ládi Judit
Fiatalok vállalkozói hajlandósága Magyarországon
: Bai Vanessza Minna
: Bai Vanessza Minna
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
Fiatalok vállalkozási kedve, hajlandósága és lehetőségei
: Majláth Máté
: Majláth Máté
Fiatalok fogyasztási hajlandósága a gyógyteákkal kapcsolatosan
: Tarján Fanni
: Tarján Fanni
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
A lakásárakat alakító gazdasági-pénzügyi tényezők 2008 és 2022 között hazánkban
: Ónodi Erzsébet Enikő
: Ónodi Erzsébet Enikő
A magyar gasztronómia vonzereje a külföldi fiatalok (18-35 évesek) szerint
: Patai Tímea Margit
: Patai Tímea Margit
A belföldi 20-35 éves wellness turisták fogyasztói magatartása, motivációi és a befogadó vendéglátó egységek felkészültségének harmóniája
: Rosta Nóra Katalin
: Rosta Nóra Katalin
Fiatal, 35 év alatti szülők vásárlási döntését befolyásoló tényezők vizsgálata
: Lencsés Klaudia
: Lencsés Klaudia
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin
: Mészáros Martin
A fiatalok vállalkozói hajlandósága a Team Academy-n eltöltött idő után
: Koperda Teodóra
: Koperda Teodóra
Megtakarítási kultúra
: Bókó Barbara
: Bókó Barbara
A magyar háztartások fogyasztási és megtakarítási szokásai 2008 - 2014 között
: Szabó Petra
: Szabó Petra
Egyetemisták vállalkozói hajlandósága
: Ternóczky Gergő
: Ternóczky Gergő
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
Pályakezdő fiatalok vállalkozási hajlandósága, valamint lehetőségeik és az induló vállalkozásokat segítő támogatások bemutatása
: Bereczky Tímea
: Bereczky Tímea
Optimizmus a pénzügyi túltervezésben A 18-35 év közöttiek pénzügyi döntéseinek vizsgálata
: Horváth Dominika
: Horváth Dominika
Elvárások alakulása a televíziókkal szemben különös tekintettel a 20 és 40 év közötti korosztályra
: Osikóczki Anett
: Osikóczki Anett
A Shoes35 online marketing tevékenységének elemzése
: Gyenes Gábor
: Gyenes Gábor
A magyarországi napenergia helyzete 2016 és 2022 között
: Csuhány Balázs
: Csuhány Balázs
Az imázs szerepe a turizmusban - Magyarország turisztikai imázsfilmjeinek a vizsgálata 2017-2022
: Valentin Zsófia
: Valentin Zsófia
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
Preferált megtakarítási módok Magyarországon
: Magócs Dániel
: Magócs Dániel
Norvég megtakarítási bankok elemzése
: Pintér Csaba
: Pintér Csaba
Fiatal felnőttek kivándorlási hajlandósága Magyarországon
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
Az egyetemi hallgatók tudásmegosztási hajlandósága
: Halász Anita Éva
: Halász Anita Éva
Az egyetemi hallgatók tudásmegosztási hajlandósága
: Halász Anita Éva
: Halász Anita Éva
Újpest Önkormányzatának gazdálkodási és feladatellátási elemzése 2017-2019 között
: Hock Balázs Bertold
: Hock Balázs Bertold
A fiatalok megtakarítási szokásai és pénzügyi tudatossága-Milyen pénzügyi döntéseket hoznak a 18-30 évesek?
: Török Hanna Krisztina
: Török Hanna Krisztina
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
A magyar-román politikai kapcsolatok alakulása 1920-2017 közötti időszakban
: Nagy András
: Nagy András
A magyar gyógyszeripar komplex pénzügyi elemzése 2018 és 2022 között
: Sándor Réka Sarolta
: Sándor Réka Sarolta
Felsőfokú végzettséggel rendelkezők vállalkozói hajlandósága Magyarországon
: Veres András
: Veres András
Hasonló tételek
-
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit -
Fiatalok vállalkozói hajlandósága Magyarországon
: Bai Vanessza Minna -
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita -
Fiatalok vállalkozási kedve, hajlandósága és lehetőségei
: Majláth Máté -
Fiatalok fogyasztási hajlandósága a gyógyteákkal kapcsolatosan
: Tarján Fanni