A Vevői Elégedettség Elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sever Özer
További közreműködők: Frányó Zsófia Zsuzsanna
Magyari Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elégedettség
elégedettséget befolyásoló
fogyasztói elégedettség mérése
lojalitás
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54779

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54779
005 20240628103450.0
008 240628suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sever Özer 
245 1 2 |a A Vevői Elégedettség Elemzése  |c Sever Özer  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatomban egy átfogóbb képet alakítottam ki a vevői elégedettségről a szakirodalmamban több alfejezetre bontva majd kutatásommal és függetlenül attól, hogy bármennyire is egy nagyon szerteágazó és komplex témáról volt szó. Egy olyan témáról volt szó, amely számomra mindig is szimpla, egyszerű és foghatónak tűnt, viszont jobban beletekintve el tudom mondani, hogy a vevői elégedettség elérése kapcsán akár termék akár szolgáltatás értékesítésről legyen szó sok tényező megfelelő összhangban működését igényli. A szakirodalomfeldolgozásomat a bevezetést követően először is a fogyasztói magatartás alfejezettel indítottam, amelyben jobban bele tudtam látni magas perspektívából a fogyasztói magatartás témakörébe, mely alfejezeteiben a fogyasztói magatartásról, ezt befolyásoló tényezőkről majd influencerek rájuk gyakorolt hatásáról szereztem bővebb tudomást. Ezt követően először a szakirodalmamban gyakran előforduló 3 főbb fogalmat bontottam jobban szét, amelyet jobban szerettem volna tisztázni még mielőtt belemélyedek a témába. Továbbiakban pedig már konkrétabban közelítettem meg a vevői elégedettség elemzése és ezt befolyásoló témakör fejezetet, illetve ezen alfejezeteit. Kutatásomat megelőzően a szakirodalmak párhuzamában találtam olyan kulcspontokat melyeknek köszönhetően fogalmazódottak meg bennem a kérdőív és az interjú kérdések párhuzama. Kutatásomat javaslataim megfogalmazásával szerettem volna lezárni hiszen találtam a kutatásom párhuzamában bizonyos fejlesztendő területeket, amelyek megfelelő orvosolásával magasabb elégedettségi szintet érhetnek el és ennek következményeképpen pedig optimálisabban működhetnének a vizsgált üzletek. 
695 |a elégedettség 
695 |a elégedettséget befolyásoló 
695 |a fogyasztói elégedettség mérése 
695 |a lojalitás 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Frányó Zsófia Zsuzsanna  |e ths 
700 1 |a Magyari Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54779/1/Sever_%C3%96zer_BKR3GC.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54779/2/BA_O_Sever_%C3%96zer.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54779/3/Sever_%C3%96zer%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54779/4/BA_B_Magyari_D%C3%A1vid.pdf  |z Dokumentum-elérés