A Vevői Elégedettség Elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Sever Özer |
---|---|
További közreműködők: |
Frányó Zsófia Zsuzsanna
Magyari Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | elégedettség elégedettséget befolyásoló fogyasztói elégedettség mérése lojalitás vásárlói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54779 |
Hasonló tételek
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben
: Mátyás Tamás
: Mátyás Tamás
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018)
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018)
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
Online áruházak vevői elégedettség méréseinek hatékonysága
: Odrán Dávid
: Odrán Dávid
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina
: Váradi Krisztina
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs
: Jánosi Szabolcs
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában
: Lipusz-Polyefkó Enikő
: Lipusz-Polyefkó Enikő
E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél
: Ináncsi Klaudia
: Ináncsi Klaudia
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
A vevői elégedettség vizsgálata logisztikai szolgáltatások tükrében az Euro-Log Kft.-nél
: Deák Bianka
: Deák Bianka
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes
: Bacsa Soma Dénes
A vevői elégedettség és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében
: Sáfrány Csaba
Megjelent: (2014)
: Sáfrány Csaba
Megjelent: (2014)
Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében
: Csendi Elza Erzsébet
: Csendi Elza Erzsébet
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
A bázisolaj és viasz értékáram optimalizálása a MOL-nál, a vevői elégedettség növelése érdekében
: Pintér Márton
: Pintér Márton
A Shoptec Kft. beszerzési folyamatainak optimalizálása A belső vevői elégedettség és a csomagolóanyag raktározás optimalizálása
: Perei Kitti Andrea
: Perei Kitti Andrea
A minőségmutatók és a vevői elégedettség közötti párhuzamok és eltérések az iData Kft-nél
: Turcsányi Bence Dávid
: Turcsányi Bence Dávid
A vevői elégedettség szerepe az online marketing stratégiában / Előtérben a PharmalBet Kft-nél betöltött szerepe
: Klarianka-Zelena Vivien
: Klarianka-Zelena Vivien
A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából
: Szemők Bálint
: Szemők Bálint
Egy középvállalkozás munkavállalói elégedettség elemzése
: Németh-Bene Katalin
: Németh-Bene Katalin
Globális cég vevői szegmentációs stratégiája
: Egerszegi Norbert
: Egerszegi Norbert
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk
: Szabó Bánk
Szállodai szolgáltatások hatása a vevői elégedettségre
: Kovács Petra Csilla
: Kovács Petra Csilla
A Szenzortechnika Kft vevői megelégedettségének vizsgálata
: Barta Andrea Tilda
: Barta Andrea Tilda
Különböző vevői igények hatása a raktározásra
: Biró Anikó
: Biró Anikó
A Magyarmet Finomöntöde Kft. piaci helyzetének és vevői elégedettségének elemzése
: Bajkó Andrea
: Bajkó Andrea
A fogyasztói elégedettség elemzése a pénzintézetek vonatkozásában
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
Ösztönzés, elégedettség, Cafeteria
: Szentgyörgyi Blanka
: Szentgyörgyi Blanka
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
A vevői és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése
: Szécsi Beatrix
: Szécsi Beatrix
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga
: Szologhjan Inga
Vevői Adatlap kimutatás - PDS (Partner Data Sheet)
: Lukács Dávid
: Lukács Dávid
Hasonló tételek
-
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska -
Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben
: Mátyás Tamás -
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018) -
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel -
Online áruházak vevői elégedettség méréseinek hatékonysága
: Odrán Dávid