A hazai profitorientált zenei fesztiválok digitális marketing kommunikációs stratégiái
Elmentve itt :
Szerző: | Zsiros Botond |
---|---|
További közreműködők: |
Németh Dr. Szilárd
Pálfi Kinga |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális fesztivál hatás hazai kommunikáció marketing stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54788 |
Hasonló tételek
Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban
: Isaszegi Viktória Börte
: Isaszegi Viktória Börte
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
Hazai fesztiválturizmus, vidéki könnyű zenei fesztiválok összehasonlítása a fővárosival
: Konrad Kornélia
: Konrad Kornélia
Magyarországi zenei fesztiválok gazdaságra gyakorolt hatásai
: Petyus Anita
: Petyus Anita
VIP szolgáltatások elemzése a zenei fesztiválok piacán
: Mellényi Réka Mercédesz
: Mellényi Réka Mercédesz
Balaton környéki zenei fesztiválok megjelenésének hatása a turizmusra
: Farkas Viktória
: Farkas Viktória
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória
: Kóródi Viktória
Zenei fesztiválok vizsgálata környezeti és gazdasági fenntarthatóság szempontjából
: Tipary Zsombor András
: Tipary Zsombor András
Zenei fesztiválok a Balaton-felvidéken. Értékinterpretáció, kultúraközvetítés, informális tanulás
: Kósa Nikoletta
: Kósa Nikoletta
Fenntartható zenei fesztiválok- A Sziget fesztivál összehasonlítása a Flow fesztivállal
: Maklári Katalin Fanni
: Maklári Katalin Fanni
Hazai fesztiválok marketing tevékenységének vizsgálata
: Ernhaft Attila Gyula
: Ernhaft Attila Gyula
Kortárs zenei fesztiválok életstilust generáló hatásaik és illeszkedésük a társadalmi struktúrába
: Tar Dániel
: Tar Dániel
Az árképzés szerepe profitorientált vállalatoknál, árképzési megoldások a hazai stretchfólia piacon
: Bátki Tibor
Megjelent: (2008)
: Bátki Tibor
Megjelent: (2008)
A koronavírus hatása a profitorientált gazdálkodó egységek működésére
: Ignéczi Norina
: Ignéczi Norina
A magyar zenei fesztiválok fogyasztói igényeinek a változása, valamint hatása a kínálati oldalra
: László Anna Virág
: László Anna Virág
Digitális zenei fogyasztás átalakulása a COVID-19 idején
: Pintér Virág
: Pintér Virág
Egy nemzetközi szervezet és egy profitorientált vállalat magyarországi szolgáltatóközpont alapításának összehasonlítása
: Paulus Viktória
: Paulus Viktória
Összehasonlítás egy profitorientált vállalat és egy nonprofit szervezet direkt marketingkommunikációja között
: Imre Zsófia Erzsébet
: Imre Zsófia Erzsébet
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina
: Palatinus Bettina
A színházi fesztiválok szerepe a hazai turizmusban
: Kincses Angéla Mária
: Kincses Angéla Mária
Élelmiszer reklámok kommunikációs stratégiái
: Izsó Nikolett
: Izsó Nikolett
A marketingkommunikációs eszközök szerepe és jelenléte a televíziós zenei tehetségkutatókban
: Lapis Botond László
: Lapis Botond László
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid
: Csáfordi Dávid
Elektronikus zenei rendezvények marketingstratégiája
: Csibi Péter
: Csibi Péter
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
A hazai fesztiválok egyedi elszámolása és adózási kérdése
: Tóth Gergely
: Tóth Gergely
Zenei katarzis a XXI. században
: Szécsényi Ádám
: Szécsényi Ádám
A zenei rendezvények környezeti felelősségvállalása
: Böröczky Enikő
: Böröczky Enikő
A Zeneipar és a Zenei Menedzsment Ügynökségek, Lemezkiadók Marketing Tevékenységei
: Babik Barnabás
: Babik Barnabás
Gasztronómiai fesztiválok Magyarországon
: Simon Nikolett
: Simon Nikolett
CSR a magyarországi KKV-knál- Hogyan vállalja a felelősséget a Pannonhalmi Főpátság és annak profitorientált vállalatai?
: Zubovics Demeter Gyula
: Zubovics Demeter Gyula
Kommunikáció a digitális generációval
: Molnárné Szerencsi Ágnes
: Molnárné Szerencsi Ágnes
Civil társadalom - lokális közösségek kommunikációs stratégiái
: Cziráki Gabriella
: Cziráki Gabriella
Az Artvertising reklámügynökség stratégiai kommunikációs tevékenysége
: Orvos András Károly
: Orvos András Károly
Digitális kommunikáció, online bankolás
: Guardamagna Cristiano
: Guardamagna Cristiano
Vállalaton belüli digitális kommunikáció
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A hazai fesztiválok fenntarthatósági törekvései a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Havasi Viktória
: Havasi Viktória
Hasonló tételek
-
Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban
: Isaszegi Viktória Börte -
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás -
Hazai fesztiválturizmus, vidéki könnyű zenei fesztiválok összehasonlítása a fővárosival
: Konrad Kornélia -
Magyarországi zenei fesztiválok gazdaságra gyakorolt hatásai
: Petyus Anita -
VIP szolgáltatások elemzése a zenei fesztiválok piacán
: Mellényi Réka Mercédesz