Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Forgó Fanni Eszter
További közreműködők: Kozák Dr. Ákos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:impulzusvásárlás
fogyasztói magatartás
vásárlói magatartás
on-line kereskedelem
on-line impulzív vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/548
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a vásárlások egy egyedi kategóriáját, az impulzív vásárlás jelenségét szeretném megvizsgálni egy speciális környezetben, az online kereskedelemben. A téma aktualitását az internetes kereskedelem növekvő jelentősége adja, hiszen ez egy olyan lehetőséget nyújt a felhasználók és a kereskedelmi egységek számára, mely eddig elérhetetlen volt a hagyományos „brick and mortar” típusú boltokban. A tér és idő „megszűnése” elősegíti az impulzív vásárlás megjelenését is, hiszen bárhonnan böngészve az interneten, azonnal megvásárolhatunk olyan termékeket, melyekre abban a pillanatban találtunk rá és, aminek vásárlását előre nem terveztük. Ez olyan perspektívákat nyújt a cégeknek, amelyek egy új korszakát jelenthetik a kereskedelemnek.