Az ügyfélélmény-menedzsment trendjei, lehetőségei és kihívásai a szállodai szektorban, az újonnan nyílt W Budapest Hotel gyakorlata alapján

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Körmöndi Míra
Other Authors: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Haracska Áron
Format: Thesis
Kulcsszavak:clienting (ügyfélközpontú marketing)
élménygazdaság
lojalitás
szolgáltatásmarketing
szolgáltatásmenedzsment
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54844
Description
Abstract:A dolgozatom fő témája az ügyfélélmény-menedzsment a szállodaiparban. Kutatásom célja, hogy alaposan megvizsgáljam és elemezzem az ügyfélélmény-menedzsment terén jelenleg is alkalmazott és kialakuló trendeket, valamint a szállodaiparban rejlő lehetőségeket és kihívásokat ezen a területen, a W Budapest Hotel gyakorlatára összpontosítva. A kutatásom arra törekszik, hogy átfogó képet nyújtson arról, hogyan alakul az ügyfélélmény-menedzsment a szállodaiparban, milyen hatással van a vendégek elégedettségére, hűségére. A szálloda gyakorlata a stratégiai alappillérek mentén került bemutatásra, melyek kialakításához interjúkat készítettem, majd azok eredményeit építettem be a folyamatba. A kutatás fókuszába a szálloda célcsoportja, az ügyfélélmény-menedzsment trendek, a hűségprogram felépítése, az ügyfél visszajelzések és a kihívások kerültek. Az eredmények rámutatnia, hogy melyek a legrelevánsabb trendek a W Hotel Budapest szállodájában, valamit milyen kihívások és előnyök merülnek fel az ügyfél-menedzsmentben a hotelben a folyamatosan változó fogyasztói elvárások miatt, és ezekre a kihívásokra milyen megoldásokat alkalmaznak.