Érzelmes pénzügyek Ügyintézők és ügyfelek az érzelmi intelligencia mentén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Miklósovics Lilla
További közreműködők: Göndör András
Lévainé Petkó Edit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bankszektor
érzelmi intelligencia
ügyfelek
ügyintézők
viselkedés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54888
Leíró adatok
Kivonat:Az ügyfélkezelés nem egyszerű feladat. Emberekkel foglalkozni, igényeket kiszolgálni, megfelelő hangnemben kommunikálni, szakmai tudást hozzátenni, hitelesnek lenni nem kis kihívás. A szakdolgozatom fő célja az volt, hogy feltérképezzem, hogy az ügyfélkapcsolatok során a banki ügyintézők és az ügyfelek hogyan vélekednek az érzelmi intelligenciáról és az érzelmi munkáról. Szerettem volna megvizsgálni egyrészt azt, hogy a banki ügyintézők milyen érzelmi intelligenciával rendelkeznek, másrészt pedig össze szerettem volna hasonítani, hogy az ügyfelek és az ügyintézők az érzelmi intelligenciát meghatározó viselkedési jelenségeket hogyan értékelik, rangsorolják.