Érzelmes pénzügyek Ügyintézők és ügyfelek az érzelmi intelligencia mentén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Miklósovics Lilla
További közreműködők: Göndör András
Lévainé Petkó Edit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bankszektor
érzelmi intelligencia
ügyfelek
ügyintézők
viselkedés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54888

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54888
005 20240628103744.0
008 240628suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Miklósovics Lilla 
245 1 0 |a Érzelmes pénzügyek Ügyintézők és ügyfelek az érzelmi intelligencia mentén  |c Miklósovics Lilla  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az ügyfélkezelés nem egyszerű feladat. Emberekkel foglalkozni, igényeket kiszolgálni, megfelelő hangnemben kommunikálni, szakmai tudást hozzátenni, hitelesnek lenni nem kis kihívás. A szakdolgozatom fő célja az volt, hogy feltérképezzem, hogy az ügyfélkapcsolatok során a banki ügyintézők és az ügyfelek hogyan vélekednek az érzelmi intelligenciáról és az érzelmi munkáról. Szerettem volna megvizsgálni egyrészt azt, hogy a banki ügyintézők milyen érzelmi intelligenciával rendelkeznek, másrészt pedig össze szerettem volna hasonítani, hogy az ügyfelek és az ügyintézők az érzelmi intelligenciát meghatározó viselkedési jelenségeket hogyan értékelik, rangsorolják. 
695 |a bankszektor 
695 |a érzelmi intelligencia 
695 |a ügyfelek 
695 |a ügyintézők 
695 |a viselkedés 
700 1 |a Göndör András  |e ths 
700 1 |a Lévainé Petkó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54888/1/Mikl%C3%B3sovics_%20Lilla_KGKL7M.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54888/2/BA_O_Mikl%C3%B3sovics_Lilla.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54888/3/Mikl%C3%B3sovics%20Lilla%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54888/4/Mikl%C3%B3sovics_Lilla_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés