A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kaposvári Petra
További közreműködők: Bajnok Eszter
Dr. Fajt Dr. Balázs
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
közösségi média
munkaerő toborzás
munkaerőpiac
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54897
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom során azt a jelenséget vizsgáltam, hogy milyen hatással van a közösségi média a fiatalok álláskeresési szokásaira. Azt gondolom, hogy napjainkban ez a téma igenis aktuális, hiszen életünk egyre több részén jelennek meg a különböző digitális megoldások. A 21. században elengedhetetlen kellékké vált az emberek életében az okos telefonjuk, mely segítségével bárhonnan elérhetnek bármilyen információt, pusztán internet kapcsolatra van szükség. Így hát kutatásom során ezt a témát jártam körbe, hiszen az emberek legnagyobb része rendelkezik legalább egy közösségi oldallal. Dolgozatom során bemutatásra került az emberi erőforrás menedzsment alap gondolatai és módszerei. A magyar munkaerőpiac sajátosságai, illetve, hogy miért olyan nagymértékű a fluktuáció a haza vállalatok körében. Bemutatásra került a két általam legfontosabbnak gondolt social media oldal toborzási és üzleti szempontok alapján. Megvizsgáltam a LinkedIn és a Facebook piaci jelenlétét, hogy miért is fontosak ezek az oldalak álláskeresési szempontból. Ezeken kívül, mivel a fiatal felnőttek szokásait szerettem volna bemutatni, belekerült a Z-generáció bemutatása is.