Business Valuation of Allianz
Elmentve itt :
Szerző: | Nguyen Huong Giang |
---|---|
További közreműködők: |
Dr. Kucséber Dr. László Zoltán
Varennikov Valentin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | biztosítás(ok) cash flow értékelés értékelési eljárások forecast |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54919 |
Hasonló tételek
Conventional business valuation and a non-conventional example Tesla
: Pásztor Viktória Eszter
: Pásztor Viktória Eszter
The OTP Stock Valuation
: Lantos Dénes
: Lantos Dénes
Allianz Hungária Zrt. marketing elemzése
: Ambrózi Donát
: Ambrózi Donát
Valuation of Distressed Companies A Case Study on Nordstrom Inc.
: Kincses-Bogár Dániel Péter
: Kincses-Bogár Dániel Péter
Az Allianz Csoport társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata esettanulmányokon keresztül
: Berki Gréta
: Berki Gréta
IPO valuation using CAPM and relative pricing analysis
: Viczencz Dóra
: Viczencz Dóra
Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel
: Péter-Klicsu Erzsébet
: Péter-Klicsu Erzsébet
A viszontbiztosítási piac tendenciáinak hatása az Allianz Hungária Zrt. viszontbiztosítási stratégiájára
: Matyasovszky Dalma
: Matyasovszky Dalma
Accounting treatment and valuation of financial instruments in accordance with IFRS and the Hungarian Accounting Law
: Madácsi Melinda
: Madácsi Melinda
The development of savings on securities of households in Hungary, including the valuation of unquoted shares at the Central Bank of Hungary
: Ballér Kata
Megjelent: (2008)
: Ballér Kata
Megjelent: (2008)
A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében
: Dinh Huong Giang
: Dinh Huong Giang
Digital Transformation in Logistics Businesses in Vietnam
: Nguyen Minh Anh
: Nguyen Minh Anh
Communication Strategy in Crisis of Vietnamese Businesses
: Nguyen Minh Hien
: Nguyen Minh Hien
How marketers apply Scarcity marketing and FOMO tactics The case of Vietnamese people towards E-commerce sites during the pandemic
: Nguyen Giang Hoai
: Nguyen Giang Hoai
Business-to-business marketingkommunikáció egy óriásnál
: Ignácz Olívia
: Ignácz Olívia
Integrating ERP Systems for Business Growth and Sustainable Strategies in Large-scale Organizations
: Nguyen Thuy Dung
: Nguyen Thuy Dung
Funding alternatives and business planning in family businesses
: Sági Judit, et al.
Megjelent: (2019)
: Sági Judit, et al.
Megjelent: (2019)
Search Engine Optimization (SEO) for a B2B business A case study of Dryad Networks
: Nguyen Ngoc Anh
: Nguyen Ngoc Anh
Search Engine Optimization (SEO) for a B2B Business A Case Study of DRYAD NETWORKS
: Nguyen Ngoc Anh
: Nguyen Ngoc Anh
Global Business Centers as a Result of the Globalization of the Business Services
: Sultanova Ms. Aytan
: Sultanova Ms. Aytan
Competitiveness of the Hungarian Business Tourism Compared to the Italian Business Tourism Sector
: Nyikes Julianna
: Nyikes Julianna
How to make email marketing more appealing to Business-to-Business companies
: Brünner Márton
: Brünner Márton
Cultural shock in Business
: Aslanova Diana
: Aslanova Diana
Succession of Family Business
: Bernáth Milán Kristóf
: Bernáth Milán Kristóf
E-Business and Collaboration
: Ahmed Fahad
: Ahmed Fahad
Business Tourism Economic Challenges and Best Practices /
: Zdiri Héla
: Zdiri Héla
Vezetőből business coach
: Benkő Brigitta
: Benkő Brigitta
Business ethics and outsourcing Labor offshoring
: Ben Salem Farah
: Ben Salem Farah
The business intelligence in the 21. century
: Bábel Ottó
: Bábel Ottó
Transfer pricing and business restructuring
: Szilágyi Dalma
: Szilágyi Dalma
The effects of Coronavirus on Hungarian businesses
: Adonyi Adria Dorina
: Adonyi Adria Dorina
Why diplomacy is important is business?
: Böhm Nikolett
: Böhm Nikolett
Food waste reduction at Budapest Business School, Faculty of International Management and Business Students vs cafeteria /
: Pascoal Iris Nyalete de Almeida
: Pascoal Iris Nyalete de Almeida
Smoking habits on the campus of Budapest Business School – faculty of international business and management
: Herpay Péter
Megjelent: (2018)
: Herpay Péter
Megjelent: (2018)
Reactions to nostalgia marketing and consumer psychological well-being amid the Covid-19 pandemic
: Nguyen Thi Thao Huong
: Nguyen Thi Thao Huong
How to improve Employee Referral Program for Business Group Emerging Businesses within Royal Philips
: Szabari Ákos
: Szabari Ákos
Hasonló tételek
-
Conventional business valuation and a non-conventional example Tesla
: Pásztor Viktória Eszter -
The OTP Stock Valuation
: Lantos Dénes -
Allianz Hungária Zrt. marketing elemzése
: Ambrózi Donát -
Valuation of Distressed Companies A Case Study on Nordstrom Inc.
: Kincses-Bogár Dániel Péter -
Az Allianz Csoport társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata esettanulmányokon keresztül
: Berki Gréta