A digitális kompetencia szerepe a hatékony oktatás érdekében a Karcagi Szakképzési Centrum Teleki Blanka Gimnázium, Technikum és Kollégiumban
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitális jövő digitális kor digitális technológia gyakorlati oktatás kompetencia kulcskompetenciák mesterséges intelligencia Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54985 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg54985 | ||
| 005 | 20240715100058.0 | ||
| 008 | 240715suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Fási Sándor | |
| 245 | 1 | 2 | |a A digitális kompetencia szerepe a hatékony oktatás érdekében a Karcagi Szakképzési Centrum Teleki Blanka Gimnázium, Technikum és Kollégiumban |c Fási Sándor |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A digitális kompetencia napjainkban egy olyan kulcskompetenciát jelent, amelynek megszerzése, megtartása, valamint folyamatos fejlesztése elengedhetetlen az egyre jobban erősödő digitális világban, hisz a társadalom minden tagjának rendelkeznie kell ezzel a fontos készséggel, legyen az pedagógus, diák, vagy épp munkavállaló. Kutatásommal átfogó, részletes képet szeretnék nyújtani arról, hogy a vizsgált intézményben milyen szinten van jelen a digitális technológia a tanórákon, mennyire tudták elfogadni a diákok a megváltozott tanulási környezetet, valamint a pedagógusoknak mennyire sikerült beintegrálni az oktatási folyamatokba a digitalizáció által biztosított eszközöket.Vizsgálom majd, hogy a digitális technika nagymértékű berobbanása az oktatás területeire milyen mélységben érintette, esetleg változtatta meg a képzés tematikáját, sikerességét mind az iskola, mind a tanulók szemszögéből. | |
| 695 | |a digitális jövő | ||
| 695 | |a digitális kor | ||
| 695 | |a digitális technológia | ||
| 695 | |a gyakorlati oktatás | ||
| 695 | |a kompetencia | ||
| 695 | |a kulcskompetenciák | ||
| 695 | |a mesterséges intelligencia | ||
| 695 | |a Z generáció | ||
| 700 | 1 | |a Popcsa Anna Mária |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54985/1/F%C3%A1si%20S%C3%A1ndor%20szakdolgozat.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54985/2/F%C3%A1si_S%C3%A1ndor_szakoktat%C3%B3_b%C3%ADr%C3%A1lati_lap_2024.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54985/3/F%C3%A1si%20S%C3%A1ndor%20PAM.pdf |z Dokumentum-elérés |