A játékosításban rejlő lehetőségek vizsgálata éttermek esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szikora Szilvia
További közreműködők: Debreceni Dr. János
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Játékosítás
online marketing
tematikus étterem
vendégelégedettség
vendégélmény
vendéghűség
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54998

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54998
005 20240715100116.0
008 240715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szikora Szilvia 
245 1 2 |a A játékosításban rejlő lehetőségek vizsgálata éttermek esetében  |c Szikora Szilvia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az éttermek és vendéglátóipari egységek állandó kihívással szembesülnek, hogy hogyan tűnjenek ki a versenytársaik közül és hogyan tudják magasabb szintre emelni a vendégelégedettséget. A modern technológia térnyerésével ez a feladat még inkább előtérbe került, hiszen az éttermeknek és más vendéglátóhelyeknek lépést kell tartaniuk a vendégek folyamatosan változó igényeivel és elvárásaival. Ebben tud segíteni a játékosítás, ami egy olyan megközelítés, amely új lehetőségeket nyit az éttermek számára a vendégélmény javítására és a vendégelégedettség növelésére. A játékosítás során olyan játékos elemeket építenek be nem játékos környezetbe, az éttermi élménybe, mint például pontrendszerek, tematikák, küldetések, hűségprogramok és jutalmak, hogy motiválják és elkötelezzék a vendégeket a hely iránt.A kutatásom során netnográfiai vizsgálatot végeztem három különböző étterem online marketingjében alkalmazott játékosítási elemek elemzésére, valamint egy kérdőíves felmérést, hogy feltérképezzem a vendégek véleményét és preferenciáit, amelyre összesen 101 válasz érkezett.Az eredményekből látható, hogy bár a játékosítás hatékony eszköz lehet az új vendégek vonzására és a vendégelégedettség növelésére, fontos tudatosítani, hogy ez önmagában nem elegendő a vendéghűség kialakításához, hiszen a minőségi étel és ital továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik ebben a folyamatban. 
695 |a Játékosítás 
695 |a online marketing 
695 |a tematikus étterem 
695 |a vendégelégedettség 
695 |a vendégélmény 
695 |a vendéghűség 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Debreceni Dr. János  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54998/1/SzikoraSzilvia_szakdolgozat_WXXLVE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54998/2/240514_Bsc_SzikoraSzilvia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54998/3/szikora_szilvia_opponens_lakatos.pdf  |z Dokumentum-elérés