Influencerek szerepe a turisztikai célpontok népszerűsítésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pingiczer Anett
További közreműködők: Szőke Dr. Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:blog
influencer
marketing
online reklám
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55006
Leíró adatok
Kivonat:Az influencerek kiemelkedő szerepet játszanak a turisztikai szektorban, hiszen képesek hatalmas közönségeket elérni és inspirálni az utazással kapcsolatos élményekre, célpontokra és szolgáltatásokra vonatkozóan. Az általuk létrehozott tartalmak - legyenek azok blogbejegyzések, videók, képek vagy közösségi média posztok - jelentős befolyással lehetnek az emberek utazási döntéseire és preferenciáira. Számos szereplő alkalmazza az influencereket a turisztikai iparban marketing célokra.A téma relevanciáját mutatja, hogy az internetes jelenlét egyre nagyobb teret kap a mindennapokban, így az utazások tervezésében is, ahol az utazókra akarva és akaratlanul is befolyással bír minden információ.