A szurkolói közösségek szerepe a kultúrában Kérdőíves kutatás a magyar kontextusban
Saved in:
Main Author: | Hubert Dávid |
---|---|
Other Authors: | Fekete Dr. Imre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19) közösség kultúra sport szórakozás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55021 |
Similar Items
Reklámversenyek szerepe a magyar ügynökségi kultúrában
: Zámbori Szilvia
: Zámbori Szilvia
Kultúrában utazunk Szponzoráció a képzőművészetben
: Koczó Krisztina
: Koczó Krisztina
Szurkolók vs. szurkolói szubkultúrák az FTC lelátóin
: Lakatos Friderika Franciska
: Lakatos Friderika Franciska
A Szurkolói Elégedettség Formálása Kommunikációs Stratégiákkal a Magyar Labdarúgó Élcsapatoknál.
: Katona Kálmán
: Katona Kálmán
A munkahelyi spiritualitás organizációs szerepe a szervezeti kultúrában
: Jusztin Veronika
: Jusztin Veronika
Hétköznapi Hős szurkolói program a 2023-as Budapesti Atlétika Világbajnokságon
: Márk Blanka
: Márk Blanka
Tudásmegosztó közösségek
: Tihanyi Hanna
: Tihanyi Hanna
A színházak szerepe a közösségek építésében
: Maár Emese
: Maár Emese
Az angol mint közvetítő nyelv szerepe a vállalati kultúrában
: Király Dániel Sebestyén
: Király Dániel Sebestyén
A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül
: Boros Gréta
: Boros Gréta
A szlovákiai magyar kisebbségi közösségek társadalomban betöltött szerepe
: Dingha Orsolya
: Dingha Orsolya
Jelképek és szimbólumok a kínai kultúrában
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016)
Az osztályfőnök szerepe az iskolai közösségek alakításában
: Vizner Alexandra
: Vizner Alexandra
Ifjúsági közösségek szerepének bemutatása a cserkész- és az e-sport közösségek alapján
: Mikulásik Máté Mózes
: Mikulásik Máté Mózes
Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
: Balázs Jázmin
: Balázs Jázmin
Egy banki termék szerepe a hazai pénzügyi kultúrában megvalósítható banki szolgáltatások kialakításában
: Majer Anita
: Majer Anita
Viselkedéstechnikai elemek változatai két európai kultúrában Spanyolroszág és Franciaország közötti különbségek
: Simon Tamara
: Simon Tamara
Vallási közösségek a koronavírus idején
: Kiss Anna Dorottya
: Kiss Anna Dorottya
A marketing szerepe a kultúrában, valamint a koronavírus-járvány hatása a kulturális szektorra
: Nagy Laura Anna
: Nagy Laura Anna
Miért népszerűek a sorozatgyilkosok a médiában és fogyasztói kultúrában?
: Horváth Alexa Lizett
: Horváth Alexa Lizett
Olvasási szokások és közösségek Magyarországon
: Neufeld Lilla Erika
: Neufeld Lilla Erika
Magyar Közösségek Latin-Amerikában- A kolumbiai magyar diaszpóraközösség
: Belányi Emőke
: Belányi Emőke
A közösségek hatása az idős generációra
: Horváth Boglárka Lilla
: Horváth Boglárka Lilla
Valódi közösségek a közösségi korban A Leonardo Kert marketingstratégiája
: Benkő Júlia Borbála
Published: (2013)
: Benkő Júlia Borbála
Published: (2013)
Keresztény ifjúsági közösségek szerepének jelentősége napjainkban
: Szeredi Anna
: Szeredi Anna
Civil társadalom - lokális közösségek kommunikációs stratégiái
: Cziráki Gabriella
: Cziráki Gabriella
PR és marketingkommunikáció a rajongói közösségek bevonásával
: Kiss Alexandra Ivette
: Kiss Alexandra Ivette
Virtuális közösségek a Bulissimo Club bemutatásán keresztül
: Zeke Andrea
: Zeke Andrea
A síelő közösségek változó elvárásai és motivációi
: Lengyel Miklós Artúr
: Lengyel Miklós Artúr
A közösségek személyiségfejlesztő hatása az Erasmus+ keretében
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
Magyar nemzeti sajátosságok megjelenése a szervezeti kultúrában egy magyar székhelyű, nemzetközi informatikai cég esetében
: Lacza Anita
: Lacza Anita
Közösségek Átalakulása, Identitás És Életút A Magyarországi Görög Közösség Multikulturális Környezetben
: Cukalasz Andreasz
: Cukalasz Andreasz
Az autizmussal élők és családjaik helyzete és lehetőségeik - A szülői közösségek szerepe
: Sárkány Rebeka
: Sárkány Rebeka
Térinformatikai megoldások önkormányzatok és helyi közösségek részére
: Tircsi László
: Tircsi László
Online márkaépítés az online könyves közösségek tükrében
: Zádori Viktória
Published: (2013)
: Zádori Viktória
Published: (2013)
Virtuális közösségek és az azokban rejlő lehetőségek
: Garaiová Emese
: Garaiová Emese
A virtuális közösségek hatása a fiatalok egészségtudatos életmódjára
: Klézli Krisztina
: Klézli Krisztina
A bevásárló közösségek tevékenysége Magyarországon, a rendszerszemlélet alapján
: Domján Ádám László
: Domján Ádám László
A stadion, ahová még a sas is leszáll, avagy A szurkolói élmény vizsgálata a Groupama Aréna mérkőzésnapi szolgáltatásain keresztül
: Hegedüs Ádám
: Hegedüs Ádám
Elektronikus beszerzési módszerek fejlődése kezdetektől napjainkig. Alkalmazásuk sajátosságai a magyar és német beszerzési kultúrában
: Farkas Zoltán
: Farkas Zoltán
Similar Items
-
Reklámversenyek szerepe a magyar ügynökségi kultúrában
: Zámbori Szilvia -
Kultúrában utazunk Szponzoráció a képzőművészetben
: Koczó Krisztina -
Szurkolók vs. szurkolói szubkultúrák az FTC lelátóin
: Lakatos Friderika Franciska -
A Szurkolói Elégedettség Formálása Kommunikációs Stratégiákkal a Magyar Labdarúgó Élcsapatoknál.
: Katona Kálmán -
A munkahelyi spiritualitás organizációs szerepe a szervezeti kultúrában
: Jusztin Veronika