A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Palkó Alexandra Erzsébet
További közreműködők: Bártfai Endre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Courtyard by Marriott Budapest City Center
feladatkör(ök)
Front Office
housekeeping
housekeeping fontossága
housekeeping supervisor
kapcsolattartás
kommunikáció
Marriott
munkaerő
szálláshely-szolgáltatás
szállodaipar
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55035

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg55035
005 20240715100201.0
008 240715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Palkó Alexandra Erzsébet 
245 1 2 |a A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül  |c Palkó Alexandra Erzsébet  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat célja bemutatni magát a szállodát, annak szolgáltatásait, szobatípusait, rendezvénytermeit. Leírja majd mi egyáltalán az a housekeeping egy szállodán belül, hogy, hogyan is kell ezt elképzelni egy szállodában. Ezt követően lesz szó a szállodái housekeeping részleg feladatairól, munkaköreiről, dolgozóiról valamint, betekintést nyújt a mindennapi szervezésekbe, esetleges nehézségekbe és a részlegek közötti mindennapi kommunikációba, információ átadásába egymás felé.A housekeeping egy ugymondva „háttér részleg” a szállodán belül, mely ugyanakkor az egyik legfontosabb, hiszen egy már tiszta szobába megy be a vendég, ami az elvárása így ennek az elvégzése számára természetes, ha hibát talált vagy nem megfelelő a szoba számára, akkor az panaszokat eredményezhet, esetlegesen a szálloda lepontozását , negatív értékelését. Szeretném megmutatni, hogy ez több, mint a szobák kitakarítása és milyen folyamatok előzik meg ezt az állapotot, valamint, hogy miként az egyik legfontosabb a front office és a housekeeping kapcsolata és miben járulnak hozzá egymás munkájához. Egy szállodában csapatmunkára van szükség és fontosnak tartom majd kijelenteni, hogy a housekeeping a szálloda egyik nélkülözhetetlen eleme és legalább annyira fontos, mint a front office. Kutatási kérdéseim is ezekre helyezik a fő hangsúlyt, hiszen a következő kérdésekre keresem a választ. Milyen módszerekkel dolgoznak össze a szálloda részlegei a vendégség eléréséhez? A housekeeping részlegnek tényleg hatalmas szerepe van egy szálloda menőpi működésében? Miért fontos, hogy a front office és a housekeeping között igazi csapatmunka legyen. Kutatásomat interjú alanyok segítségével is szeretném kiterjeszteni, mint a szálloda igazgató segítségével, a rooms division managerrel aki a korábbi front office manager volt, illetve a senior housekeeping supervisorral. Segítségükkel egy átláthatóbb képet kaphatunk arról, hogy a részlegek a saját nézőpontjukból, hogyan látják a helyzeteket és hogy mit lehetne javítani a még eredményesebb munka érdekében. Megfogalmazom majd javaslataimat mitől javulhatna ez a részleg és ezzel együtt a szálloda is. Végül pedig összegzem a dolgozatban leírtakat és választ adok a kutatási kérdéseimre. 
695 |a Courtyard by Marriott Budapest City Center 
695 |a feladatkör(ök) 
695 |a Front Office 
695 |a housekeeping 
695 |a housekeeping fontossága 
695 |a housekeeping supervisor 
695 |a kapcsolattartás 
695 |a kommunikáció 
695 |a Marriott 
695 |a munkaerő 
695 |a szálláshely-szolgáltatás 
695 |a szállodaipar 
695 |a turizmus 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55035/1/Palk%C3%B3%20Alexandra%20-%20Szakdolgozat%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55035/2/Palk%C3%B3%20Alexandra%20Erzs%C3%A9bet_konzulens_B%C3%A1rtfai%20Endre.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55035/3/Palk%C3%B3%20Alexandra%20Erzs%C3%A9bet%20szakdolgozat%20B%C3%ADr%C3%A1lat%20Csibi%20S%C3%A1ndor.pdf  |z Dokumentum-elérés