Az élménymarketing szerepe és hatása a vendégélményre a Sziget Fesztivál példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Danícková Tímea
További közreműködők: Róbert Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élménymarketing
fesztivál
marketing
rendezvényszervezés
sziget fesztivál
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55051

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg55051
005 20240715100219.0
008 240715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Danícková Tímea 
245 1 3 |a Az élménymarketing szerepe és hatása a vendégélményre a Sziget Fesztivál példáján keresztül  |c Danícková Tímea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom célja, hogy bemutassa a Sziget Fesztivál marketingtevékenységét, az alkalmazott kommunikációs eszközöket és az élményalapú marketing stratégiáit, valamint szélesebb összefüggésben értelmezze a fesztiválturizmus és a rendezvények marketingjének jelentőségét a mai társadalomban. A kutatásom során, olyan kérdésekre koncentráltam, mint hogyan lehet egy fesztivált nemcsak mint eseményt, hanem élményt pozícionálni a látogatók körében? Milyen módszerekkel lehet hatékonyan kommunikálni és elérni a célközönséget a zajos online térben? Milyen szerepet játszik a Sziget Fesztiválon átélt élmény a látogatók számára, és milyen hatással van ez a fesztivál iránti lojalitásukra és visszatérési szándékukra az elkövetkező években? Ezek a kérdések kulcsfontosságúak ahhoz, hogy megértsük, hogyan alakítja a Sziget Zrt. a marketingstratégiáját az élményalapú megközelítés és a kulturális turizmus terén. A kutatás során két módszert alkalmaztam a primer adatgyűjtés érdekében. Az elsődleges kutatás során mélyinterjúkat készítettem a Sziget Fesztivál marketing vezetőjével és a marketingosztály tagjaival. Továbbá a kérdőív módszerét választottam, melynél az élmény jelentőségét vizsgáltam a látogatók körében. A szekunder kutatásom alapját a szakirodalmak képezték, illetve a Sziget Fesztiválról szerzett adataim nagy része belsős kutatásokból származik. Emellett helyszíni megfigyeléseket végeztem, amelyek lehetővé tették a fesztivál atmoszférájának közelebbről történő megértését. Ezek a kvalitatív megközelítések biztosítottak mélyebb betekintést a Sziget Fesztivál marketingstratégiájába és annak hatékonyságába. 
695 |a élménymarketing 
695 |a fesztivál 
695 |a marketing 
695 |a rendezvényszervezés 
695 |a sziget fesztivál 
700 1 |a Róbert Nóra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55051/1/Dan%C3%AD%C4%8Dkov%C3%A1%20T%C3%ADmea_szakdolgozat_IPVWGZ.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55051/2/Danickova%20T%C3%ADmea_konzulens_R%C3%B3bert%20N%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55051/3/Danickov%C3%A1%20T%C3%ADmea_opponens_Trencs%C3%A9nyi%20Judit.pdf  |z Dokumentum-elérés