Hogyan épül be egy mezőgazdasági iskola tananyagába a vállalkozási ismeretek oktatása?
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | folyamatfejlesztés interjúk iskolarendszer tananyagok vállalkozási alapismeretek |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55076 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg55076 | ||
| 005 | 20240715100256.0 | ||
| 008 | 240715suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Oszlánszki-Sztarovics Petra | |
| 245 | 1 | 0 | |a Hogyan épül be egy mezőgazdasági iskola tananyagába a vállalkozási ismeretek oktatása? |c Oszlánszki-Sztarovics Petra |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A dolgozatomban a vállalkozási ismeretek tananyagfejlesztési célján és módszertani alkalmazásán keresztül mutatom be, hogy szakmai tankönyvek hiányában mit is tud tenni egy szakmai tárgyat oktató pedagógus a középiskolás diákok vállalkozói készségeinek fejlesztése és vállalkozói szemléletük erősítése érdekében egy nem szakirányú iskolában, konkrétan egy mezőgazdasági oktatási irányvonalat képviselő intézményben való tanítás során. A tananyag segítségével a diákok megismerhetik a vállalkozás alapjait, a kockázatvállalás fontosságát, valamint megtanulják tervezni és megvalósítani saját vállalkozási ötleteiket. Az interaktív és gyakorlatorientált tananyag segítségével a diákok kreatív és innovatív módon megtanulnak gondolkozni, valamint felkészítésre kerülnek a jövőbeli vállalkozói szerepükre a munkaerőpiacon. Ehhez a dolgozat segít mind a módszertani és a gyakorlati, digitális, IKT eszközök alkalmazásával a pedagógusoknak felkészülni óráról órára tankönyvek hiányában. A vállalkozási tananyagfejlesztés fontos része az oktatásnak, hiszen segít a diákoknak abban, hogy megtalálják saját útjukat a vállalkozói szférában és hatékonyan tudjanak szerepet vállalni a gazdasági életben. Mindez azonban újszerű pedagógiai módszereket, újszerű tananyagfejlesztést kíván a mai, XXI. század elvárásainak megfelelően egy mezőgazdasági oktatást végző iskolában is. | |
| 695 | |a folyamatfejlesztés | ||
| 695 | |a interjúk | ||
| 695 | |a iskolarendszer | ||
| 695 | |a tananyagok | ||
| 695 | |a vállalkozási alapismeretek | ||
| 700 | 1 | |a Popcsa Anna Mária |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55076/1/Szakdolgozat_OSZP_IAWZXI_04.29.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55076/2/Nyilv%C3%A1nos%20nyilatkozat_OSZP_IAWZXI_04.28.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55076/3/Oszl%C3%A1nszki-Sztarovics%20Petra%20PAM.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55076/4/Oszl%C3%A1nszki-Sztarovics%20Petra.pdf |z Dokumentum-elérés |