The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: László Balázs
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Generation y
Generation z
Online communication
Consumer behavior
Social media
Online advertisements
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5508

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg5508
005 20160913155921.0
008 160506suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a László Balázs 
245 1 4 |a The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z  |c László Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az online kommunikáció hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira 
246 1 1 |a The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z 
695 |a Generation y 
695 |a Generation z 
695 |a Online communication 
695 |a Consumer behavior  
695 |a Social media 
695 |a Online advertisements 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5508/1/Laszlo_Balazs_Dissertation.pdf  |z Dokumentum-elérés