Az Iván-völgyi Kadarka túra megjelenése és szerepe a Szekszárdi borvidéken
Saved in:
Main Author: | Acél Dorka |
---|---|
Other Authors: | Sóvári Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | bor borászat borturizmus gasztronómia rendezvény(ek) |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55108 |
Similar Items
Az Ivanics Csoport online marketingtevékenységei
: Tóth Laura Petra
: Tóth Laura Petra
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
Borturizmus az Egri borvidéken
: Bian Zhaoyang Péter
: Bian Zhaoyang Péter
A minőségi pezsgőkészítés bemutatása, valamint ennek megjelenése az Etyek-Budai borvidéken
: Király Evelin Ágnes
: Király Evelin Ágnes
Borturizmus a Móri Borvidéken
: Restár Tünde
: Restár Tünde
Az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Lévai Márton
: Lévai Márton
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Published: (2014)
: Éberhardt Kitti
Published: (2014)
Tura Város Önkormányzatának 2013 – 2015 közötti időszak beszámolójának elemzése
: Pásztor Zoltán Ákos
: Pásztor Zoltán Ákos
Sikeres borászatok vizsgálata a Balatonfüred-Csopaki borvidéken
: Farkas Lili
: Farkas Lili
Az egészséges táplálkozás lehetőségeinek oktatása a Mándy Iván Szakképző Iskola vendéglátó szakképzésében
: Tokodi Zoltánné
: Tokodi Zoltánné
Hagyományőrző fesztiválok szerepe a Bajai, Mohácsi és a Szekszárdi kistérségben
: Csemez Laura
: Csemez Laura
A kistermelői borászatok szerepe, különös tekintettel a Badacsonyi és Balaton felvidéki borvidéken
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Idegenforgalmi célú fejlesztések a Szekszárdi járásban
: Barta Bettina
: Barta Bettina
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Published: (2008)
: Bóvári Kata
Published: (2008)
Generációváltás a Szekszárdi kistérség családi borászataiban
: Balázs Alexa
: Balázs Alexa
Idegenforgalmi fejlesztések lehetőségei és korlátai a Hajós-bajai borvidéken
: Koch Annabella
: Koch Annabella
Az e-turizmus hatása az utazásközvetítő irodák értékesítési folyamatára az Andóra-Túra Utazási Iroda alapján
: Földi Dorottya
: Földi Dorottya
A Szekszárdi borvidék, a Prantner Pince marketingstratégiája
: Bakekolo Gilbert
: Bakekolo Gilbert
A Szekszárdi borvidék bemutatása a Bodri Pincészeten keresztül
: Ábel András
: Ábel András
A bor és a gasztronómia kapcsolata a honlapelemzés alapján az Egri borvidéken
: Kolozs Nóra Henriett
: Kolozs Nóra Henriett
A civil szféra szerepvállalása a gazdaságban hazai és nemzetközi viszonylatban a KulTúra Egyesület példáján keresztül
: Novák Brigitta
: Novák Brigitta
A Szekszárdi Diákétkeztetési Kft. emberi erőforrás menedzsmentje és bérgazdálkodása
: Máté Balázs
: Máté Balázs
A Szekszárdi borvidék helyzetének bemutatása, fókuszban a Takler Borbirtokkal
: Huszák Mercédesz Bettina
: Huszák Mercédesz Bettina
A Szekszárdi és a Tokaji borvidék ismertsége idehaza és külföldön
: Gödény Viktória
: Gödény Viktória
A Szekszárdi borvidék népszerűsítése a helyi fesztiválok és rendezvények által
: Török Bálint
: Török Bálint
Az idegenforgalom és mezőgazdaság kapcsolatának bemutatása Tokaj-Hegyalja borvidéken a mádi borturizmus fejlesztésén keresztül
: Filibér Anna
: Filibér Anna
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
„In vino veritas”. A fejlődő infrastruktúrában, individualizmusban és környezettudatos gazdálkodásban rejlő marketing lehetőségek a badacsonyi borvidéken
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
A szekszárdi Mártisz Mosoda és Tisztítószalon költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékélése
: Póla Ákos
: Póla Ákos
Az olaszországi Veneto régióban, illetve a magyarországi Etyek-Budai borvidéken élő emberek borfogyasztásának, borvásárlási szokásainak elemzése
: Faragó Virág
: Faragó Virág
A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén
: Erdősi Bence
: Erdősi Bence
A JÖVŐ SZAKEMBEREIT KÉPEZZÜK, avagy a gyakorlati képzés hatékonyságának elemzése a Szekszárdi SZC Bezerédj István Szakképző Iskolájában
: Kaizer Andrea
: Kaizer Andrea
Az autentikus népművészet megjelenése és szerepe a turizmusban
: Ombódi Borbála
: Ombódi Borbála
A Gönci barack és termőtája
: Acél Lilla
: Acél Lilla
A kávéházak megjelenése és társadalmi életben betöltött szerepe
: Stadler Elisabeth
: Stadler Elisabeth
Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban
: Bálint Bettina
: Bálint Bettina
Japán integrációs szerepe az ázsiai térségben
: Mák Dorka
Published: (2019)
: Mák Dorka
Published: (2019)
A munkahelyi motiváció megjelenése és szerepe a munkaerőpiac nemzedékei között.
: Sződi Klaudia
: Sződi Klaudia
A szervezeti kultúra szerepe és megjelenése a multinacionális vállalatok életében
: Haraszti Júlia Márta
: Haraszti Júlia Márta
A személyzeti tanácsadó cégek megjelenése, szerepe, jelentősége a magyar munkaerőpiacon
: Fenes Katalin
: Fenes Katalin
Similar Items
-
Az Ivanics Csoport online marketingtevékenységei
: Tóth Laura Petra -
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád -
Borturizmus az Egri borvidéken
: Bian Zhaoyang Péter -
A minőségi pezsgőkészítés bemutatása, valamint ennek megjelenése az Etyek-Budai borvidéken
: Király Evelin Ágnes -
Borturizmus a Móri Borvidéken
: Restár Tünde