Borfogyasztási szokások és borászati események Egy kis és egy nagy borászat marketingtevékenységének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Anett
További közreműködők: Dr. Molnár Dr. Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bor
borászat
borászati események
borfogyasztás
bormarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55134
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom a Nap-völgy Borászat és Élménybirtok és Hilltop Borászat marketingtevékenységét elemzi, különös tekintettel a borászati események fontosságára. Összehasonlítom a két típusú borászat kommunikációs stratégiáit, és piackutatással feltárom ezen események kapcsán a fogyasztók értesülési módjait, preferenciáit, valamint borfogyasztási és vásárlási szokásait. Kutatásom során, nemenkénti bontást alkalmazok a válaszok feldolgozására, de külön elemzem a két borászatot ismerő válaszadók adatait is. Végezetül, a megismert borfogyasztási és vásárlási eredmények összességét összevetem egy 2023-ban készült, reprezentatív kutatás adataival is.