Kommunikáció az oktatás-nevelésben – Hogyan szólítsuk meg pedagógusként a mai középiskolásokat? – Lehetséges kommunikációs csatornák és módszerek a XXI. századi oktatásban helyi sajátosságok elemzésével
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | kommunikáció közoktatás módszertan pedagógusok tanulásmenedzsment |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55135 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg55135 | ||
| 005 | 20240715100411.0 | ||
| 008 | 240715suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Miskolczi Márta | |
| 245 | 1 | 0 | |a Kommunikáció az oktatás-nevelésben – Hogyan szólítsuk meg pedagógusként a mai középiskolásokat? – Lehetséges kommunikációs csatornák és módszerek a XXI. századi oktatásban helyi sajátosságok elemzésével |c Miskolczi Márta |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A mai középiskolás korosztály oktatásához-neveléséhez szükséges korábban jól bevált eszközeinket újra kell gondolnunk. Mennyire naprakészek a ma aktívan dolgozó pedagógusok tanítási, nevelési és kommunikációs módszerei a rohamosan változó infokommunikációs iskolai és társadalmi környezetben? Milyen módszerekkel tudjuk emberileg, szakmailag a leghatékonyabban felkészíteni a diákokat arra, hogy megállják a helyüket az életben? A múlt hagyományos oktatási-nevelési módszerei közül melyek azok, amelyek ma, 2024-ben is aktuálisak és melyek azok, amelyeket át kell alakítanunk, ahhoz, hogy hatékonyabbá váljon a pedagógusi munka? A dolgozat céljaa pedagógusok szerteágazó tevékenységét segítő kommunikációs módszerek felkutatása és ezen módszerek aktualitásának és hatékonyságának vizsgálata saját munkahelyi tapasztalatok, a diákok körében végzett kérdőíves felmérések és azok összehasonlítása segítségével. | |
| 695 | |a kommunikáció | ||
| 695 | |a közoktatás | ||
| 695 | |a módszertan | ||
| 695 | |a pedagógusok | ||
| 695 | |a tanulásmenedzsment | ||
| 700 | 1 | |a Thuma Dr. Orsolya |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55135/1/Szakdolgozat_portf%C3%B3li%C3%B3_JKYIIK_MM_20240421-t%C3%B6m%C3%B6r%C3%ADtett.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55135/2/nyilv%C3%A1nos%20nyilatkozat%20JKYIIK_20240421.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55135/3/2024%20m%C3%A1j%20Miskolczi%20M%C3%A1rta%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20FI.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55135/4/2023_j%C3%BAn_Miskolczi%20M%C3%A1rta_k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat_GyN.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55135/5/Miskolczi%20M%C3%A1rta%20MA%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf |z Dokumentum-elérés |