Product Placement 007

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sőrés Luca
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:James Bond
marketingkommunikáció
márka
termékelhelyezés
virtuális termékelhelyezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55143
Leíró adatok
Kivonat:A márkák az egész életünket végigkísérik, megpillanthatjuk őket filmekben, sorozatokban vagy akár az utcán sétálva is. Szakdolgozatom a termékelhelyezés, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatásáról szól. Kutatásom célja, hogy a termékmegjelenítéssel kapcsolatos alapfogalmak ismertetését követően megmutassam a James Bond filmsorozaton keresztül a márkák megjelenítésének változását, majd ismertessem a különböző lehetséges kimenetet, amerre a termékmegjelenítés haladhat. Primer kutatásom révén pedig a nézőkre való hatását vizsgálom és az általuk adott visszajelzésekből következtetek a fogyasztói attitűdre a márkamegjelenítésekkel szemben.