Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű emberek lehetőségei az óvodától a munka világáig

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kernné Schlichter Dóra
További közreműködők: Farkas Dr. Julianna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fejlődési lehetőségek
felnőttoktatás
hátrányos helyzet
idegennyelv-ismeret
lehetőségek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55157
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban szeretném megtudni, hogy a hátrányos-, illetve halmozottan hátrányos helyzetű emberek helyzetét mikor ismerik fel, a közoktatás során milyen lehetőségeik vannak, milyen támogatásokat kapnak, milyen külső segítségre számíthatnak.Kutatásommal a következő kérdésekre keresem a válaszokat: - Mikor történik a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzet felismerése? - Milyen lehetőségeik vannak az óvodában/iskolában? - Van-e továbbtanulási lehetőségük, ha igen mik ezek? - Hogyan tudnak/tudnak-e beilleszkedni a munka világába/ társadalomba? - Ki tudnak-e lépni a hátrányos helyzetből? (magasabb iskolai végzettséget szerezni, állandó munkát találni, magasabb szintet elérni szüleiknél)