Kapcsolat a Mátrai borvidék borászatai és egyesületei között
Saved in:
Main Author: | Tasi Gréta |
---|---|
Other Authors: | Sóvári Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | borkultúra borrégiók borturizmus borút Mátrai borvidék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55161 |
Similar Items
A három nap hegye kiemelkedő borászatai
: Havrán Szabina Anna
: Havrán Szabina Anna
A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére
: Medve Enikő
: Medve Enikő
A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása
: Hau Renáta
: Hau Renáta
Az Országos Kéktúra mátrai szakaszának jelentősége a hazai aktív turizmusban
: Muhari Laura
: Muhari Laura
A teljesítményértékelés és ösztönzés kapcsolata a Mátrai Erőmű Zrt. példája alapján
: Suskó Anikó
: Suskó Anikó
Tradíció és innováció a családi vállalkozásokban a Mátrai Üveg-Tükör Kft. vonatkozásában
: Mátrai Dominik
: Mátrai Dominik
Borvásárlási és fogyasztási szokások vizsgálata a hazai piacon, kiemelve a Mátrai borokat
: Bernáth Vanda
: Bernáth Vanda
Kapcsolat a vezetői információs rendszer és a kontrolling között az Északdunántúli Vízmű Zrt. struktúrájában
: Meszner Mónika
: Meszner Mónika
A Mátrai Erőmű Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Somodi Ádám
: Somodi Ádám
Kapcsolat-menedzsment public relations aspektusból
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A Mátrai Gyógyintézet számviteli rendszerének bemutatása a beszámolási rendszerrel kapcsolatos várható törvényi változások háttérvilágításában
: Lőrincz Ádám
: Lőrincz Ádám
A Mátrai Erőmű Zrt. számviteli információs rendszerének és alkalmazott tervezési, elemzési módszereinek értékelése és továbbfejlesztése
: Nyeső Dorottya
: Nyeső Dorottya
A Pannonhalmi borvidék tradíció és innováció
: Klimas Marcel
: Klimas Marcel
A Tokaji Borvidék Kihívások és fejlesztések
: Kovács Fanni Bianka
: Kovács Fanni Bianka
Kis borvidék, nagy kihívások - A marketing szerepe a somlói borvidék jövőjében
: Barta Janka
: Barta Janka
A Tolnai borvidék turizmusa
: Tillmann Ditta
: Tillmann Ditta
A Móri Borvidék marketingkommunikációja
: Légrádiné Molnár Mariann
: Légrádiné Molnár Mariann
A Villányi borvidék borturizmusa
: Győrfi Alexandra
: Győrfi Alexandra
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A futball és a vendéglátás közötti kapcsolat
: Ilyés Szilvia Patrícia
: Ilyés Szilvia Patrícia
A Mátrai Erőmű ZRt. vagyoni-, pénzügyi-, és jövedelmi helyzetének elemzése a 2016-2019. évi beszámolók alapján
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
A tömegturizmus és klímaváltozás, létezik-e kapcsolat?
: Botmenegy Renáta
: Botmenegy Renáta
A Neszmélyi borvidék borainak bemutatása és szerepe a gasztronómiában, a borvidék népszerűsítési lehetőségei
: Maros Matild
: Maros Matild
A Hajós-Bajai borvidék gasztronómiája
: Orbán Zsanett
: Orbán Zsanett
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Published: (2013)
: Srei Szilvia
Published: (2013)
Az e-kommunikáció, mint társadalmi kapcsolat eszköze
: Hugyecz István Péter
: Hugyecz István Péter
Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása
: Kiss Dorina
: Kiss Dorina
A Soproni borvidék kultúrája és fejlesztése
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Az Egri borvidék kultúrája és fejlesztése
: Mede Fruzsina Anna
: Mede Fruzsina Anna
A Somlói borvidék turizmusának fejlesztési stratégiája
: Kutas Alexandra
: Kutas Alexandra
A Villányi borvidék turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Király Petra
: Király Petra
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Published: (2008)
: Bóvári Kata
Published: (2008)
A Villányi Borvidék két kiemelkedő pincészete
: Gyöngyösi Dóra
: Gyöngyösi Dóra
A munkahelyi motiváció és a munkaképes generációk közötti kapcsolat
: Frech Fanni
: Frech Fanni
A szervezeti elkötelezettség és a vezetői kommunikáció közötti kapcsolat
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
A kapcsolat-menedzsment felfogása és szervezeti gyakorlata marketing-PR és PR szakmai értékelés
: Sipos Adrienn
: Sipos Adrienn
Szervezeti szintű érzelmi intelligencia és kommunikáció közötti kapcsolat elemzése
: Szegő Réka
: Szegő Réka
Az Egri Borvidék turisztikai vonzereje és bormarketingje
: Révész Vivien Vanda
: Révész Vivien Vanda
A magyar-spanyol kereskedelmi kapcsolat alakulása az elmúlt évtizedben
: Rózsa Enikő
Published: (2013)
: Rózsa Enikő
Published: (2013)
A Szekszárdi borvidék, a Prantner Pince marketingstratégiája
: Bakekolo Gilbert
: Bakekolo Gilbert
Similar Items
-
A három nap hegye kiemelkedő borászatai
: Havrán Szabina Anna -
A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére
: Medve Enikő -
A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása
: Hau Renáta -
Az Országos Kéktúra mátrai szakaszának jelentősége a hazai aktív turizmusban
: Muhari Laura -
A teljesítményértékelés és ösztönzés kapcsolata a Mátrai Erőmű Zrt. példája alapján
: Suskó Anikó