A Pannonhalmi Apátsági Pincészet és borainak bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Steczina Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Dr. Lenkovics Dr. Beatrix |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | bor borfogyasztási szokások borvidék Pannonhalmi Főapátság rendezvények szőlőfajta |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55166 |
Hasonló tételek
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet
: Krajcserik Szilvia
: Krajcserik Szilvia
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet marketingtevékenységének vizsgálata
: Böröczky Katalin
Megjelent: (2014)
: Böröczky Katalin
Megjelent: (2014)
Az Istvándy Pincészet és borainak bemutatása
: Varga Gabriella Boglárka
: Varga Gabriella Boglárka
A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége
: Tot Stefánia
: Tot Stefánia
Figula pincészet és borainak bemutatása, elemzése vendéglátó szempontból
: Faluközi Tímea
: Faluközi Tímea
A Bezerics és az Istvándy pincészet bemutatása, szőlőinek, borainak összehasonlítása
: Pető Szilvia
: Pető Szilvia
A Pannonhalmi borvidék tradíció és innováció
: Klimas Marcel
: Klimas Marcel
Tokaj Disznókő Szőlőbirtok bemutatása, borainak felhasználása a vendéglátásban
: Deák Levente István
: Deák Levente István
Etyek-Budai borvidék borainak bemutatása és felhasználása a vendéglátásban
: Klicsu Viktória
: Klicsu Viktória
Az európai uniós támogatásból megvalósult pannonhalmi beruházás tanulságai
: Jutasi Fanni
: Jutasi Fanni
A Pannonhalmi Főapátság arculata, kommunikációs- és PR-tevékenysége, turizmusa
: Molnár Bence
: Molnár Bence
A Soproni borvidék és borainak helyzete és jövője
: Jagosits Alexandra
: Jagosits Alexandra
A villányi és tokaji pincészet a Sauska Pincészet és termékei bemutatása, valamint felhasználásuk a vendéglátásban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása
: Palotás Klaudia
: Palotás Klaudia
Vylyan szőlőbirtok és pincészet marketingstratégiája
: Ötvös Veronika
: Ötvös Veronika
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
Az újvilág és az óvilág borainak értékesítése A luxus borok helyzete a világ borkereskedelmében
: Kemendy Kristóf László
: Kemendy Kristóf László
A Neszmélyi borvidék borainak bemutatása és szerepe a gasztronómiában, a borvidék népszerűsítési lehetőségei
: Maros Matild
: Maros Matild
A Móri borvidék bemutatása, népszerűsítése és borainak felhasználása az Öreg Prés Étterem kínálatában.
: Vida Nikolett
: Vida Nikolett
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit
: Laska Edit
A Pannonhalmi Bencés Főapátság for-benefit célkitűzései és a kolostorturizmus megvalósítására irányuló marketingstratégia elemzése
: Pappné Tóth Mirjam
: Pappné Tóth Mirjam
A Villányi Borvidék két kiemelkedő pincészete
: Gyöngyösi Dóra
: Gyöngyösi Dóra
A Jekl Pincészet borturizmusban betöltött szerepe
: Palágyi Réka
: Palágyi Réka
A balatonboglári borvidék feltérképezése, borainak jellemzése és a vendéglátásban való felhasználása
: Zódor Zoltán
: Zódor Zoltán
Balatoni borrégió bemutatása és három konkrét pincészet elemzése marketing szempontból
: Fekete Alexa
: Fekete Alexa
A Lenkey Pincészet hazai és export stratégiája
: Lenkey Zalán
: Lenkey Zalán
Az önköltség-számítás bemutatása és elemzése a Csányi Pincészet ZRt.-nél
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
A Kecskés Szilárd és Fia Pincészet marketingmix elemzése
: Fátyol Ferenc
: Fátyol Ferenc
A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására
: Molnár Attila
: Molnár Attila
Egy magyar borászat története- A Nyakas Pincészet sikere
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
CSR a magyarországi KKV-knál- Hogyan vállalja a felelősséget a Pannonhalmi Főpátság és annak profitorientált vállalatai?
: Zubovics Demeter Gyula
: Zubovics Demeter Gyula
A Napa-völgy piaci helyzetének bemutatása, kiemelten a Robert Mondavi pincészet üzleti stratégiájával
: Schramek Marianna
: Schramek Marianna
Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül
: Endrédi Péter
: Endrédi Péter
A dörgicsei Pántlika Pincészet MSZ EN ISO 9001 2001 szerinti minőségirányítási rendszerének elemzése
: Liebhauser Nóra
: Liebhauser Nóra
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
: Monori Anett
: Monori Anett
A Dobosi pincészet és az Auchan-retail ellátási láncainak a vizsgálata
: Krasznai Bálint Levente
: Krasznai Bálint Levente
A Havas és Tímár pincészet bemutatása, alkalmazható marketing eszközei és a borászatoknak járó uniós támogatások Magyarországon
: Marsa Pelágia
: Marsa Pelágia
A Varga Pincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Lakatosné Mészáros Nóra
: Lakatosné Mészáros Nóra
A Villányi borvidék fejlesztési stratégiájának elemzése a Bock és a Günzer Pincészet összehasonlító elemzésén keresztül
: Draxler Viktória
: Draxler Viktória
A világjárvány hatása a villányi és az egri borturizmusra a Blázsovics és a Böjt pincészet példáján keresztül
: Sági Petra
: Sági Petra
Hasonló tételek
-
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet
: Krajcserik Szilvia -
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet marketingtevékenységének vizsgálata
: Böröczky Katalin
Megjelent: (2014) -
Az Istvándy Pincészet és borainak bemutatása
: Varga Gabriella Boglárka -
A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége
: Tot Stefánia -
Figula pincészet és borainak bemutatása, elemzése vendéglátó szempontból
: Faluközi Tímea