A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szántó Krisztina Eszter
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elégedettség
hűségprogram
jövedelmezőség
lojalitás
Marriott Bonvoy
preferenciák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55169
Leíró adatok
Kivonat:Manapság a dinamikus piacon a fogyasztók vásárlói döntése folyamatosan változik atermékek és szolgáltatások sokaságában. Rengeteg márka verseng a különböző iparágakban,hogy az összehasonlítható termékeik és szolgáltatásaik kitüntetett figyelembenrészesülhessenek, ezért a hűséges, megbízható és tartós vendégek ésügyfélkapcsolatok felbecsülhetetlenek a vállalkozások számára. Ennek elnyerése érdekébenbizonyos tényezők már szerves és elengedhetetlenrészeivé váltak az üzletfejlesztési stratégiának, ezek közé tartozik pedig a márkaépítés és ahűségprogramok, tagsági rendszerek.A hűségprogramoknak a sikere és hatékonysága jelentősen függ a fogyasztók viselkedésimintái és a tagsági rendszerek jutalmaira adott érzelmi válaszok megértésétől éskihasználásától. A szakdolgozat azt vizsgálja miért fontos egy jól felépített hűségprogram, hogyanlehet minél több vendéget csatlakozásra bírni és miként lehet őket megtartani. Milyen hatásaivannak a programnak a vendégek elkötelezettségére és elégedettségére és miért fontos ez aszállodáknak.