A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Szántó Krisztina Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | elégedettség hűségprogram jövedelmezőség lojalitás Marriott Bonvoy preferenciák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55169 |
Hasonló tételek
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka
: Buzás Réka
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda
: Ferencz Melinda
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit
: Felek Edit
Munkaerő kölcsönzés szerepe a szállodaiparban - A Budapest Marriott Hotel példája alapján
: Takács Eszter
: Takács Eszter
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira
: Kiss Anna
: Kiss Anna
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine
: Feller Madeleine
Brand jelentősége a szállodaiparban
: Szabó Petra Anikó
: Szabó Petra Anikó
Modern emeleti munkaszervezés a Budapest Marriott Hotel példáján keresztül
: Mihalovics Dóra
: Mihalovics Dóra
A fenntarthatóság jelentősége és lehetőségei a szállodaiparban, a zöld szállodák példáján keresztül
: Vass Nóra
: Vass Nóra
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska
: Vezekényi Franciska
Okoshotelek megjelenése és jelentősége a szállodaiparban
: Gombai Tibor
: Gombai Tibor
A Harry Potter matrica alapú hűségprogram bemutatása az Auchan Retail Magyarország Kft.-nél
: Bokor Eszter
: Bokor Eszter
A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül
: Palkó Alexandra Erzsébet
: Palkó Alexandra Erzsébet
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
Válságkezelés a szállodaiparban (egy esettanulmány példáján keresztül)
: Kéki Gergely Dávid
: Kéki Gergely Dávid
Bonduelle "A mi zöldségesünk" hűségprogram - Avagy a lojalitásprogramok hatékonysága zöldségkonzerv kategóriában
: Ihász Diána Dóra
: Ihász Diána Dóra
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
Marriott Executive Apartments bemutatása
: Merbler Dóra
: Merbler Dóra
A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül
: Cseh Panna
: Cseh Panna
Az online kommentek jelentősége és hatása a szállodaiparban
: Badacsonyi Zsolt
: Badacsonyi Zsolt
Szállodaipari marketing eszközök vizsgálata a Marriott International hűségprogramján keresztül
: Illik Dóra
: Illik Dóra
Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban
: Vincze-Pál Alexandra
: Vincze-Pál Alexandra
Budapest Marriott Hotel SWOT-elemzése
: Pusztai Petra
: Pusztai Petra
Innovations of the Marriott International Hotels 2014
: Berényi Balázs
: Berényi Balázs
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
A modern szállodai hűségprogram megjelenése a kecskeméti szállodai környezetben, és annak bemutatása a Four Points by Sheraton hotelen keresztül
: Beke Kitti Beatrix
: Beke Kitti Beatrix
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet
: Tollár Bernadett Elizabet
AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL
: Okner Tamás
: Okner Tamás
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka
: Gálffy Boglárka
Gyermekbarát szolgáltatások a magyar szállodaiparban A Hotel Aquarell**** példáján keresztül
: Benesch Orsolya
: Benesch Orsolya
Budapest Marriott Hotel üzletági versenyhelyzetének vizsgálata
: Burucz Nóra
: Burucz Nóra
A Budapest Marriott Hotel 2019-2020 év összehasonlító elemzése a Covid -19 hatásai tükrében
: Hanyu Vivien Erzsébet
: Hanyu Vivien Erzsébet
A Front Office világa a Marriott apartmanszállodájában
: Szegvári Zsófia Margit
: Szegvári Zsófia Margit
Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban, a Danubius szállodacsoport példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
A revenue menedzsment jelentősége és versenyképesség javító hatása a hazai szállodaiparban
: Pap-Kuttor Ildikó
: Pap-Kuttor Ildikó
Rendezvények lebonyolítása és az érintett részlegek jellemzése a Budapest Marriott Hotelben
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
A PR használata a szállodaiparban a Best Jacaranda Hotel példáján keresztül bemutatva
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
Hasonló tételek
-
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka -
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda -
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit -
Munkaerő kölcsönzés szerepe a szállodaiparban - A Budapest Marriott Hotel példája alapján
: Takács Eszter -
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra