Kultúrafogyasztás változása a múzeumokban a covid hatására
Saved in:
Main Author: | Hegyi Anett |
---|---|
Other Authors: | Petõ Lilla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fiatalok fogyasztói kultúra kultúra kultúrafogyasztás magaskultúra múzeumlátogatás múzeumok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55171 |
Similar Items
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
A közösségi futórendezvények marketingstratégiájának változása a Covid19 hatására.
: Rendes Szonja Éva
: Rendes Szonja Éva
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina
: Szigetvári Bettina
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
A munkaerőpiac és az employer branding változása a COVID-19 hatására
: Nagy Réka
: Nagy Réka
Kis és Közepes Vállalatok finanszírozási környezetének változása a Covid-19 hatására
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
A túlzott turizmus és az utazási szokások változása a COVID-19 hatására
: Daróczi Kornél
: Daróczi Kornél
A vállalkozási tevékenység hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése, változása a Covid 19 hatására
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
A reklámok változása a koronavírus hatására
: Spitzhütel Ádám
: Spitzhütel Ádám
A marketing rugalmas változása a digitalizáció hatására
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Online fogyasztási magatartás változása a vírus hatására
: Kohajda Orsolya Renáta
: Kohajda Orsolya Renáta
Az e-kereskedelem változása a koronavírus hatására
: Poczók Mária
: Poczók Mária
Zeneipari marketing eszközök és a zenefogyasztási tendenciák változása a Covid hatására a magyar piacon
: Tóth Dóra Csenge
: Tóth Dóra Csenge
Az agrárium teljesítményének változása a 2008-as gazdasági válság és a COVID-19 hatására Magyarországon
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2022)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2022)
Vásárlói szokások változása az online marketing hatására
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
Sharing economy bemutatása, és az Airbnb gazdasági helyzetének változása a COVID-19 koronavírus hatására
: Varga Ivett
: Varga Ivett
Két választott vállalat vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének változása és összehasonlítása a Covid megjelenésének hatására
: Pál Teréz
: Pál Teréz
Az online és offline fogyasztói szokások változása a Covid-19 előtt, illetve annak hatására
: Básti Attila
: Básti Attila
Toborzás-kiválasztás változása a COVID19 járvány hatására egy FMCG szektorban működő multinacionális vállalatnál
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
A social media szerepének változása a koronavírus hatására
: Barna Eszter Sára
: Barna Eszter Sára
A banki szabályozás változása a gazdasági világválság hatására
: Paksi Egon
: Paksi Egon
Egyetemisták tanulási szokásainak változása a koronavírus-járvány hatására
: Keresztes Judit
: Keresztes Judit
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
A távmunka és az otthoni munkavégzés változása a COVID-19 járvány hatására egy hazai nagyvállalatnál
: Kántor Klaudia Rózsa
: Kántor Klaudia Rózsa
A szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változása a koronavírus hatására
: Janka Virág
: Janka Virág
Fogyasztói szokások változása a magyar ingatlanpiacon a válság hatására
: Tóth Veronika
: Tóth Veronika
A piaci kereslet változása a pandémia és a digitalizáció hatására
: Szabados Nikolett
: Szabados Nikolett
A Boglár Repeta Étterem higiénia szabályainak változása a Pandémia hatására
: Perger Botond
: Perger Botond
A személyi kölcsön nyújtás feltételeinek változása a gazdasági válság hatására
: Demény András
: Demény András
Repülési szokások megváltozása a Covid-19 hatására
: Szőllősi Gréta
: Szőllősi Gréta
A nonprofit szervezetek online marketing tevékenységei és annak változása a Covid-19 hatására az AIESEC MKE példáján keresztül
: Csuri Viktória
: Csuri Viktória
A magyar-spanyol kereskedelmi kapcsolat változása Magyarország európai uniós csatlakozásának hatására
: Wächter Tímea
: Wächter Tímea
Toborzási és kiválasztási módszerek változása a koronavírus hatására diák munkavállalók körében
: Paizs Valentina Valéria
: Paizs Valentina Valéria
A légi árufuvarozási okmányok változása a digitalizáció hatására a Lufthansa Cargo-nál
: Csupor Péter
: Csupor Péter
A vállalatértékelés módszertana és gyakorlati alkalmazása – Egyes tőzsdei vállalatok értékének változása a Covid 19 és az orosz-ukrán konfliktus hatására
: Zádori Gábor
: Zádori Gábor
A társadalmi felelősségvállalás változása a változó környezet hatására egy távol-keleti nagyvállalatnál
: Bruckmann Tibor
: Bruckmann Tibor
A Calzedonia cégcsoport marketingkommunikációjának és az értékesítési módjának változása a koronavírus hatására
: Huszarek Petra
: Huszarek Petra
A megváltozott fogyasztói szokások a vendéglátásban a Covid hatására
: Beöthy Barbara
: Beöthy Barbara
Változások a szervezeti kommunikációban a COVID-19 világjárvány hatására
: Szűcs Tünde
: Szűcs Tünde
A digitális nomádok reagálása a COVID-19 világjárvány hatására
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
Similar Items
-
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória -
A közösségi futórendezvények marketingstratégiájának változása a Covid19 hatására.
: Rendes Szonja Éva -
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina -
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla -
A munkaerőpiac és az employer branding változása a COVID-19 hatására
: Nagy Réka