Exemining the relationship between e-wom ( restaurant review, UGC) and financial performance

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Koller Henrietta
További közreműködők: Weninger Ágnes Rita
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:profit
restaurant
revenue
reviews
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55280

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg55280
005 20240715100722.0
008 240715suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Koller Henrietta 
245 1 0 |a Exemining the relationship between e-wom ( restaurant review, UGC) and financial performance  |c Koller Henrietta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a This study investigate the relationship between e-WOM( restaurant reviews, UCG) and financial performance. Data was collected from various online reviews platforms, interviews with restaurant managers and survey about how online reviews effects the consumer behavior. The study explored the role of different factors that may influence the relationship between e-WOM and financil performance. The findings provided important insights into how e-WOM can leveraged to improve the financial perfromance of restaurants. 
695 |a profit 
695 |a restaurant 
695 |a revenue 
695 |a reviews 
695 |a Social media 
700 1 |a Weninger Ágnes Rita  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55280/1/ready_Thesis_KHdocx.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55280/2/Koller_Henrietta_2024%20BSc%20Assessment%20Sheet.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55280/3/Koller%20Henrietta_Supervisor_Weninger%20%C3%81gnes.pdf  |z Dokumentum-elérés