A Budapest áruellátási hatékonyságának fejlesztési lehetőségei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. esetében
Saved in:
Main Author: | Hajdu Roland |
---|---|
Other Authors: | Bányai Dr. Kornél |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | áruszállítás City-logisztika cross-docking ellátási lánc - ellátó hálózat logisztika raktárgazdálkodás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55281 |
Similar Items
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
A szárazáru áruátvételének folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft bicskei központjában
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
Áru és információ áramlás bemutatása a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Sifter Dániel
: Sifter Dániel
A Cross-Docking hatékonyságának vizsgálata egy kereskedelmi vállalat esetében
: Nádas János
: Nádas János
Az akciók hatékonyságának vizsgálata a SPAR és fogyasztói esetén
: Pomázi Liza
: Pomázi Liza
Az akciók hatékonyságának vizsgálata a SPAR és fogyasztó szemszögéből
: Pomázi Liza
: Pomázi Liza
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. készletgazdálkodási rendszerének vizsgálata a készlethiány kialakulása szempontjából
: Józsa László
: Józsa László
A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Karaszi Györgyi
: Karaszi Györgyi
Az ellátási lánc bemutatása és elemzése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
Humánerőforrás gazdálkodás, toborzás és kiválasztás területe a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Németh Míra
: Németh Míra
CRM Rendszer használata és fejlesztési lehetőségei egy magyar energiaipari KKV esetében
: Hajdú Bence
: Hajdú Bence
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
A környezettudatosság vizsgálata és fejlesztési lehetőségei a Coca-Cola HBC Magyarország Kft dolgozói esetében
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
A fogyasztói magatartás elemző értékelése és a vásárlásösztönzés módszerei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Győrffy Kitti
: Győrffy Kitti
Az ellátási lánc elemzése és az e-kereskedelem bevezetése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
A raktározás optimalizálási lehetőségei a METRO Kereskedelmi Kft. esetében
: Tóth Henriett
: Tóth Henriett
A szervezetek munkaerő toborzási és kiválasztási folyamata és gyakorlati alkalmazása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szabó Boglárka
: Szabó Boglárka
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
A marketing eszközök hatékonyságának fejlesztése a GMB Solutions Kft. esetében
: Balla Eszter Ilona
: Balla Eszter Ilona
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. cégen belüli beszerzés és a marketingkommunikációs eszközök kapcsolata és együttes kihatása a kereskedelemre
: Balkó Marcell Gábor
: Balkó Marcell Gábor
Blockchain szerepe az ellátási láncban – A szervezeten belüli adaptáció validitása A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján keresztül bemutatva
: Magyar Péter
: Magyar Péter
Az RFID technológia bevezetésének lehetőségei a SPAR-nál
: Pitlik Gabriella
: Pitlik Gabriella
A hűségakciók vizsgálata nagyvállalatoknál; a JBL hűségpromóció bemutatása, felmerülő problémák, valamint azok megoldása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Gubricza Márk
: Gubricza Márk
Munkahelyi képzési módszerek a különböző generációk tükrében a SPAR Magyarország Kft.-nél
: Velencei Virág
: Velencei Virág
A bio, reform, speciális és mentes élelmiszerek szortiment bővítésének vizsgálata a gluténmentes termékek szemszögéből a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szebényi Dóra
: Szebényi Dóra
A beszerzés hatékonyságának növelése az MVM XPert Zrt. esetében
: Czobák János
: Czobák János
Similar Items
-
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland -
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita -
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia -
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina -
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia