Filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
Saved in:
Main Author: | Kállai Karolin |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | filmgyártás filmturizmus motiváció turizmus turizmusfejlesztés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55284 |
Similar Items
Ravkától, a Megyén át, a 9 3/4 vágányig - avagy filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin
: Kállai Karolin
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta
: Porcza Erika Brigitta
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter
: Baracsi Attila Péter
A halál kultusza a médiában
: Mernyei Lilla
: Mernyei Lilla
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika
: Hegedüs Dominika
Filmek a fejünkben A filmturizmus, mint a kulturális turizmus új aspektusa
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
A gerillareklámok befolyásoló hatásainak és kommunikációjának szemléltetése nemzetközi sorozatok példái által
: Rokolya Csilla
Published: (2014)
: Rokolya Csilla
Published: (2014)
II. világháborús filmek a propaganda tükrében
: Tóth Zoltán
: Tóth Zoltán
A média és a filmek által kommunikált autizmuskép
: Bereczky Réka
: Bereczky Réka
Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében
: Iring Janka Sára
: Iring Janka Sára
A motiváció, mint vezetői eszköz - Motivációs stratégiák az építőiparban
: Dörgő - Tóth Andrea
: Dörgő - Tóth Andrea
Az egész estés Disney élőszereplős filmek elemzése Magyarországon
: Medve Laura
: Medve Laura
A Marvel-moziverzum, és a Star Wars filmek sikeressége
: Hakimi Diána
: Hakimi Diána
Béren kívűli juttatás, mint motivációs eszköz
: Kocsordi Maja
: Kocsordi Maja
Filmturizmus, az Egyesült Királyságban forgatott filmek hatása az ország turizmusára
: Simkai Réka Magdolna
: Simkai Réka Magdolna
A Barbenheimer mozgalom szerepe a Barbie és Oppenheimer filmek marketingkampányának sikerében
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
VELENCEI-TÓ MINT DESZTINÁCIÓ A TURIZMUSBAN
: Kácsor Viktória
: Kácsor Viktória
A Hayao Miyazaki által rendezett animációs filmek helyzete az Oscar-díjátadón
: Varga Ákos
: Varga Ákos
A kerékpár, mint marketing eszköz a turizmusban
: Karl Ádám Kristóf
: Karl Ádám Kristóf
A glokalizáció mint stratégiai lehetőség a turizmusban
: Szalók Csilla
Published: (2004)
: Szalók Csilla
Published: (2004)
Olasz filmek hatása a turisztikai desztinációk és attrakciók kiválasztására a magyar turisták körében
: Pap Anna
: Pap Anna
Hungarikumok, mint gasztronómiai vonzerők szerepe a magyar turizmusban
: Ritz Noémi
: Ritz Noémi
Egyiptom mint kiemelkedő desztináció a magyar kiutazó turizmusban
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
Az Instagram, mint marketing eszköz vizsgálata a turizmusban
: Soltész Gréta
: Soltész Gréta
A kutya, mint lehetséges motivációs faktor egyes szervezeti kultúrákban
: Volosinovszki Dorottya
: Volosinovszki Dorottya
A filmturizmus jelentősége Budapest kulturális turizmusában - Hogyan hatnak a filmek a budapesti turizmus gazdaságára?
: Tóth Tímea Zsófia
: Tóth Tímea Zsófia
Törökország, mint a magyar kiutazó turizmusban jelentős ország elemzése
: Stekkelpach Erik
: Stekkelpach Erik
A motivációs térkép, mint eszköz használata a munkahelyi mentálhigiénés folyamatokban
: Jancsár Petra
: Jancsár Petra
Teljesítményértékelés, mint a dolgozói motiváció eszköze az NNG Kft.-nél
: Lakatos Balázs
: Lakatos Balázs
A szervezeti motiváció kapcsolata a sport motivációs tényezőivel
: Doroszlai Vanda Zsanett
: Doroszlai Vanda Zsanett
Motiváció és Vezetés
: Szenti Rebeka
: Szenti Rebeka
A gasztronómia, mint vonzóerő elem a turizmusban. Gasztroturizmus Hargita megyében
: György Orsolya
: György Orsolya
A Balaton, mint kiemelt turisztikai régió szerepe a belföldi turizmusban
: Viszkei Annamária
: Viszkei Annamária
Zalaegerszeg, mint "Göcsej kapuja" lehetőségei a magyarországi ÖKO/Zöld turizmusban
: Szerdahelyi János
: Szerdahelyi János
Új trendek a kulturális turizmusban - Nyelvtanulás, mint az utazás motivációja
: Göndöcs Zsófia
: Göndöcs Zsófia
Motiváció a kereskedelemben.
: Geng Brigitta
: Geng Brigitta
Similar Items
-
Ravkától, a Megyén át, a 9 3/4 vágányig - avagy filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin -
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta -
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter -
A halál kultusza a médiában
: Mernyei Lilla -
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika