A budapesti egyetemisták környezetbarát attitűdjének vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | egyetemisták felsőoktatás fenntarthatóság környezetvédelem ökológiai lábnyom |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55285 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg55285 | ||
005 | 20240715100730.0 | ||
008 | 240715suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Csizmár Tibor Dániel | |
245 | 1 | 2 | |a A budapesti egyetemisták környezetbarát attitűdjének vizsgálata |c Csizmár Tibor Dániel |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a A globális felmelegedés napjaink kiemelkedő problémájává vált. Számos változással jár ez a folyamat, mely érinti az emberek mindennapjait is. Szakdolgozatom a globális felmelegedés okozta problémákkal, a fenntarthatósággal, az ökológiai lábnyommal foglalkozik. A Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatójaként felmérem, hogy a budapesti egyetemisták milyen lépéseket tesznek annak érdekében, hogy csökkentsék ökológiai lábnyomukat. Vizsgálom, hogy az egyetemisták mennyire tekintik komoly fenyegetésnek a globális felmelegedést vagy mennyire hisznek annak valóságában.A dolgozatban a saját kvantitatív primer kérdőíves kutatásom eredményeit elemzem, értékelem. A kutatás a budapesti egyetemisták aktuális környezetbarát attitűdjét igyekszik bemutatni. | |
695 | |a egyetemisták | ||
695 | |a felsőoktatás | ||
695 | |a fenntarthatóság | ||
695 | |a környezetvédelem | ||
695 | |a ökológiai lábnyom | ||
700 | 1 | |a Thuma Dr. Orsolya |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55285/1/Csizm%C3%A1r_Tibor_D%C3%A1niel_EFV0D0_Szakdolgozat.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55285/2/Czizmar%20Tibor%20Daniel%20szakdolgozati%20biralata.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55285/3/Csizm%C3%A1r%20Tibor%20KSZ%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf |z Dokumentum-elérés |