Front Office elemzés

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jónás Eszter
Other Authors: Oláh Péter Károly
Format: Thesis
Kulcsszavak:Front Desk
konfliktuskezelés
mesterséges intelligencia
recepció
vendégpanasz
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55288
Description
Abstract:Szakdolgozatom témáját elsősorban személyes tapasztalatiam miatt választottam, az elmúlt évben volt szerencsém két szállodában is szakmai volt szerencsém szakmai gyakorlatot végezni. A későbbiekben az ezalatt az idő alatt szerzett tapasztalataimat, mint recepciós gyakornok szeretném felhasználni. Az első szállodába Erasmus+ segítségével sikerült pályázat útján felvételt nyernem, a hotel Thaiföldön található, Chiang Mai városában és az Anantara csoport tagja. A gyakorlatom másik részét Budapesten a Danubius Astoria szállodában töltöttem. Az itt eltöltött hónapok alatt, sikerült rengeteg új dolgot megtanulnom és elsajátítanom, elsősorban az Opera PMS rendszerének a használatát, amit mindkét szállodában is használtam, valamint azt, hogy hogyan kell megfelelően kezelni a vendégeket egy felsőbb besorolású hotelben is. Ezek mellett rengeteget fejlődtem a belső kommunikációban, részt vettem új kollegák betanításában is részben és a különböző problémák megoldásában aktívan közreműködve más egységekkel a szállodán belül, mint például a House Keeping vagy az étterem. Szeretném ezek alapján jobban megvizsgálni a Front Office működését, és pontosan mi is szükséges ahhoz, hogy a recepció ezen belül működni tudjon.