A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
Elmentve itt :
Szerző: | Dede Gergely |
---|---|
További közreműködők: | Kulcsar Janosné |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | áruértékesítés árváltozások élelmiszer-kereskedelem frissáru értékesítés kenyér |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55294 |
Hasonló tételek
Friss áru termékcsoport értékesítésének sajátosságai egy kereskedelmi vállalkozás tevékenységében
: Sörös Dániel
: Sörös Dániel
Speciális kenyerek és szerepük a hazai vendéglátásban
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
A frissáru marketing kommunikációja a TESCO-nál
: Gergely Kristóf Benedek
: Gergely Kristóf Benedek
Tesco PLC részvény értékelése
: Kontra Ottó
: Kontra Ottó
Személyautók személyes értékesítésének elemzése
: Jónás Dominik
: Jónás Dominik
A magyar szántóföld kihasználtságának régiók szerinti elemzése, valamint fontosabb növényei termesztésének és értékesítésének sajátosságai
: Szakács Krisztina
: Szakács Krisztina
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine
: Feller Madeleine
Vásárló kommunikáció a Tesco online vásárlás folyamatában
: Varga Eszter
: Varga Eszter
A Tesco online értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Kun Viktória
: Kun Viktória
Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva
: Pente Patrik
: Pente Patrik
„vásárlás a kanapéról” Tesco Áruház online kereskedelme
: Waszlavszki Józsefné
: Waszlavszki Józsefné
A Tesco fenntarthatósággal kapcsolatos belső kommunikációjának elemzése
: Engel Michaela
: Engel Michaela
Családi házak értékesítésének marketing eszközei
: Magyar Dávid Kristóf
: Magyar Dávid Kristóf
Egy vállalkozás értékesítésének elemző bemutatása
: Barsi Szabina
: Barsi Szabina
A fehéráruk hazai értékesítésének sajátosságai és azok elemzése az LG Electronics Magyar Kft. tevékenysége tükrében
: Vu Khanh
: Vu Khanh
A fogyasztói magatartás bemutatása a Tesco Clubcardon keresztül
: Pap Krisztián
: Pap Krisztián
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
A székesfehérvári Auchan hipermarket értékesítésének elemzése
: Sipos László
: Sipos László
A Compocity értékesítésének és ügyfélmenedzsmentjének kapcsolata
: Papp Lilla
: Papp Lilla
Vákuumcsomagolt matracok online értékesítésének problémái Svájcba
: Hrabovszki Dorottya
: Hrabovszki Dorottya
A virtuális mobilszolgáltatók marketingstratégiája-a Tesco Mobile példáján keresztül
: Kozma Bernadett
Megjelent: (2013)
: Kozma Bernadett
Megjelent: (2013)
A sportcipők online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre
: Herzog Zsombor
: Herzog Zsombor
A 68. számú Aldi élelmiszerdiszkont értékesítésének elemzése
: Tóth Norbert Krisztián
: Tóth Norbert Krisztián
A Golden Granet márkatermékek értékesítésének fejlődési lehetőségei
: Pomper Kitti
: Pomper Kitti
A használtautó értékesítésének és vásárlásának legfontosabb szempontjai.
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Novo Parts Trade Kft. értékesítésének hatékonyság vizsgálata
: Dubai Gréta
: Dubai Gréta
Várkonyi étterem itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Gruda Miklós
: Gruda Miklós
A coaching alkalmazásának lehetőségei a Tesco-Globál Áruházak Zrt-nél
: Frang Rita
: Frang Rita
A női fogyasztók dezodorvásárlási szokásai és termékkihelyezés a Tesco hipermarketekben
: Péter Tamara
: Péter Tamara
Az elektronikus rakodási terv megvalósítása a Tesco gyáli logisztikai központjában
: Balázs András
: Balázs András
A bor online értékesítésének szerepe a hazai piacon
: Horváth Klaudia
: Horváth Klaudia
Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
: Jakab Gergely
: Jakab Gergely
Az IOT termékek értékesítésének kihívásai a magyar piacon.
: Hajdú Eszter Lili
: Hajdú Eszter Lili
A Tokaji aszú bemutatása és kereskedelmi értékesítésének elemzése
: Erős Zsófia Teréz
: Erős Zsófia Teréz
A Stenders vállalat többcsatornás értékesítésének kialakulása és fejlődése
: Csánki Bence Csanád
: Csánki Bence Csanád
A Lidl és a Tesco helyzetének alakulása a hazai FMCG piacon
: Szentirmai Ákos András
: Szentirmai Ákos András
Borok értékesítésének az elemzése Silvanus Hotel, Panoráma Étterem
: Fehér Tibor
: Fehér Tibor
Velence Resort & Spa itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Takács Péter
: Takács Péter
Ruhák értékesítésének hatékony növelése közösségi oldalakon való reklámozással
: Kalinics Hanna
: Kalinics Hanna
Hasonló tételek
-
Friss áru termékcsoport értékesítésének sajátosságai egy kereskedelmi vállalkozás tevékenységében
: Sörös Dániel -
Speciális kenyerek és szerepük a hazai vendéglátásban
: Kovács Barbara -
A frissáru marketing kommunikációja a TESCO-nál
: Gergely Kristóf Benedek -
Tesco PLC részvény értékelése
: Kontra Ottó -
Személyautók személyes értékesítésének elemzése
: Jónás Dominik