A kereskedelmi gyakorlat oktatásának didaktikai módszerei - A kooperatív oktatási módszerek -
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | didaktika gyakorlati oktatás kereskedelem kooperatív módszer |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55343 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg55343 | ||
| 005 | 20240715100841.0 | ||
| 008 | 240715suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Soproni Vivien | |
| 245 | 1 | 2 | |a A kereskedelmi gyakorlat oktatásának didaktikai módszerei - A kooperatív oktatási módszerek - |c Soproni Vivien |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Az őskori tanulási folyamatokból kiindulva kezdtem kutatni a témámat, melyben különböző külföldi szakemberek véleményeit bevonva a tanulás tekintetében tértem rá; a dolgozatom címében megfogalmazott, konkrét napjainkban aktuális oktatási módszerekre. Szakdolgozatomban olyan oktatási módszereket figyeltem meg, majd elemeztem ki, - legnagyobb súlyt a kooperatív oktatási módszerekre fordítva, - melyek a kereskedelmi gyakorlat oktatása során jó eredménnyel alkalmazhatóak lehetnek, mind az új szakképzési törvényt, illetve a kezdetekben a régi szakképzési törvényt is figyelemben véve. Továbbá interjúkat készítettem oktatókkal, valamint egy diákkal is. Így egymás mellé tudtam állítani ezeket a módszereket olyan formában, hogy a mindkét szakképzési programban résztvevő diák tapasztalatait is belefoglaltam a dolgozatomba, aki az általam elsőként megfigyelt szakoktató gyakorlati óráin is részt vett, illetve a legújabb szakképzési rendszerben tanító tanárok elméleti szakmai óráin tanuló a mai napig is. Számomra tanulságként lekerekedett a munkám végére, hogy ha van egy sajátmaga elé célokat kitűző és eltökélt szakmát tanuló diák, akkor számára a neki átadott szakmai tudást tekintve nem a módszereken van a hangsúly, hanem a kitűzött céljaira összpontosít elsősorban és így halad előre a tanulás terén. | |
| 695 | |a didaktika | ||
| 695 | |a gyakorlati oktatás | ||
| 695 | |a kereskedelem | ||
| 695 | |a kooperatív | ||
| 695 | |a módszer | ||
| 700 | 1 | |a Csulak Gergely |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55343/1/BGE-Szakdolgozat.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55343/2/Soproni%20Vivien_b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_CsG.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55343/3/Soproni%20Vivien%20k%C3%BCls%C5%91.pdf |z Dokumentum-elérés |