E-Fit social média marketing
Saved in:
Main Author: | Tóth Edina |
---|---|
Other Authors: | Dr. Molnár Dr. Zsolt |
Kulcsszavak: | 7P modell egészség közösségi média marketing piackutatás sport |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55344 |
Similar Items
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin
: Tarcsai Martin
Social media marketing
: Kirtyán Petra
: Kirtyán Petra
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
Social Média
: Tóth Barnabás Dániel
: Tóth Barnabás Dániel
Social Media Marketing How New Cosmetics Brands Are Going Viral Using Organic Reach Through Social Media
: Amin Hazem Alaa Zakaria
: Amin Hazem Alaa Zakaria
Artificial Intelligence in Social Media Marketing
: Kuklis Júlia
: Kuklis Júlia
Social Media Marketing Az Instagram tartalmak készítésének gyakorlati megközelítése
: Fodor Norbert
: Fodor Norbert
Social media marketing The relation of customer engagement and word-of-mouth on Facebook
: Sztrojiny Robert
: Sztrojiny Robert
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
The role of social media in tourist destination marketing
: Sasvári Léna
: Sasvári Léna
The Hungarian Sailing Federation’s Social Media Marketing
: Vadnai Jonatán
: Vadnai Jonatán
Influencer Marketing as a marketing tool in the Hungarian Social Media
: Albert Richárd Tibor
: Albert Richárd Tibor
EFFECTIVE MARKETING COMMUNICATION BY SOCIAL MEDIA IN EVENT MARKETING AN INVESTIGATION ON CONGRESS TOURISM /
: Karimov Sarkhan
: Karimov Sarkhan
Social Média Marketing és a Disney Plus
: Grassi Greta
: Grassi Greta
Az Apacs Ékszerüzlet Social Média Marketing Tevékenysége
: Havalda Tímea
: Havalda Tímea
Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében
: Urbán Dániel Márk
: Urbán Dániel Márk
Magyar labdarúgóklubok social media tevékenységének marketing aspektusai
: Csák Tamás
: Csák Tamás
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
Social média használat az oktatásban
: Tóth Jordána Hanna
: Tóth Jordána Hanna
How Brands Alter Their Corporate Identity to Fit the Current Market Environment A comparison between Dove and Lush
: Abazi Xhesika
: Abazi Xhesika
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Nguyet Phung Linh
Published: (2024)
: Nguyet Phung Linh
Published: (2024)
"Thrifted fit-check" Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - A preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
The social media marketing platforms and their utilization by Hungarian ecommerce businesses
: Major László Gábriel
: Major László Gábriel
Fitness terem beléptető és tagnyilvántartó rendszer bemutatása
: Ábrahám Péter
: Ábrahám Péter
Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
: Kutas Andrea Virág
: Kutas Andrea Virág
Customer satisfaction survey in the Oriental Spa and Fitness Centre
: Hajnal Csilla
: Hajnal Csilla
Impact of social media on society
: Goyal Piyush
: Goyal Piyush
Social Media and Consumer Behavior
: Varga Csenge
: Varga Csenge
A közösségi média új szerepe az e-kereskedelemben - A social commerce térnyerése
: Harkányi Brigitta
: Harkányi Brigitta
CSR communication in social media The effectiveness of
: Szalczgruber Fanni
Published: (2022)
: Szalczgruber Fanni
Published: (2022)
An investigation of social media use in official destination marketing and UGC the case of Budapest
: Suzacq Decillis Victor
: Suzacq Decillis Victor
The Impact of Social Media Marketing on Moroccan Destinations case study Marrakech-Morocco
: Lamhamdi Anass
: Lamhamdi Anass
Crisis Management on Social Media What Are the Most Effective Crisis Management Strategies for Companies on Social Media Platforms?
: Simon Fanni
: Simon Fanni
Youth marketing, avagy social média preferenciák az FMCG piacon
: Domonkos Lívia
: Domonkos Lívia
HR marketing a BDO Magyarországnál - fókuszban a social média
: Osztián Katalin
: Osztián Katalin
A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése
: Oláh Dorina Rita
: Oláh Dorina Rita
The Impact of Internet, social media and online marketing on the hotel industry in Hungary
: Majoros Eszter
: Majoros Eszter
The present role and future possibilities of social media marketing in tourism of Georgia
: Devadze Dalila
: Devadze Dalila
The evaluation of the company Crystal Nails' marketing communication on social media platforms
: Nánássy Emese
: Nánássy Emese
Similar Items
-
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin -
Social media marketing
: Kirtyán Petra -
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás -
Social Média
: Tóth Barnabás Dániel -
Social Media Marketing How New Cosmetics Brands Are Going Viral Using Organic Reach Through Social Media
: Amin Hazem Alaa Zakaria