A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Soós Zsófia Beatrix
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:7P modell
közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
vállalati stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55350
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunka a közösségi média lehetőségeit és használatának végtelen lehetőségét mutatja be a vállalatok életében. Külön kitérve a Kifli.hu social média jelenlétére, illetve a cég elemzésére a 7P modellen keresztül. A dolgozatban szó esik a közösségi média előnyeiről és hátrányairól egyaránt. Bemutatom, hogy mit gondolnak az emberek a közösségi média reklámokról, külön kitérve az influencer marketingre. Kutatom, hogy manapság sikeres lehet-e egy vállalat közösségi média jelenlét nélül.