A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Soós Zsófia Beatrix
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:7P modell
közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
vállalati stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55350

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55350
005 20240715100850.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Soós Zsófia Beatrix 
245 1 2 |a A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál  |c Soós Zsófia Beatrix  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunka a közösségi média lehetőségeit és használatának végtelen lehetőségét mutatja be a vállalatok életében. Külön kitérve a Kifli.hu social média jelenlétére, illetve a cég elemzésére a 7P modellen keresztül. A dolgozatban szó esik a közösségi média előnyeiről és hátrányairól egyaránt. Bemutatom, hogy mit gondolnak az emberek a közösségi média reklámokról, külön kitérve az influencer marketingre. Kutatom, hogy manapság sikeres lehet-e egy vállalat közösségi média jelenlét nélül. 
695 |a 7P modell 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a vállalati stratégiák 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55350/1/Projektmunka%20So%C3%B3s%20Zs%C3%B3fia%20Beatrix.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55350/2/So%C3%B3s%20Zs%C3%B3fia%20Beatrix%20foszk.pdf  |z Dokumentum-elérés