A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
Saved in:
Main Author: | Soós Zsófia Beatrix |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | 7P modell közösségi média marketing marketingkommunikáció vállalati stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55350 |
Similar Items
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana
: Becze Diana
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett
: Rakita Nikolett
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás
: Széphelyi Tamás
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
: Brachna Renáta
: Brachna Renáta
Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
Továbbítás menedzsment kihívásai a Kifli.hu Shop Kft. cégen keresztül vizsgálva
: Krizsán Tamás
: Krizsán Tamás
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül
: Bödő Kinga Viktória
: Bödő Kinga Viktória
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Lantos-Németh Andrea
: Lantos-Németh Andrea
Online vásárlási szokások változása a koronavírus első hulláma előtt és alatt, és a Kifli.hu Shop Kft. két lezárt üzleti évének összehasonlítása
: Fodor Beáta Szilvia
: Fodor Beáta Szilvia
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia
: Báló Júlia
A közösségi médiák szerepe az online kampánytervezésben
: Csizmadia Dorina
: Csizmadia Dorina
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál
: Benyeda Helga
: Benyeda Helga
Egy rendezvény online marketingkommunikációja és a vevőelégedettség a Lovasok.hu-nál
: Andor Judit
: Andor Judit
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Kulcsár Bianka
: Kulcsár Bianka
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
Az énmárka elemzése általánosságban és jelentőségének vizsgálata a műkorcsolyasportban
: Návay Anikó
: Návay Anikó
A könyvvizsgálatról általánosságban, a könyvvizsgálati feladatok előkészítése és megszervezése
: Fülöp Stella Nóra
: Fülöp Stella Nóra
Az Intelligens Szoftverek Szerepe a Csalás Elleni Stratégiákban
: Lakatos Zsolt
: Lakatos Zsolt
Tőzsdei részvényekkel történő kereskedés alakulása a pandémia idején, specifikusan E-kereskedelmi részvényeket vizsgálva
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
Tőzsdei részvényekkel történő kereskedés alakulása a pandémia idején, specifikusan E-kereskedelmi részvényeket vizsgálva
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában
: Kalántai Linett
: Kalántai Linett
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Online eladásösztönző eszközök használatának megtérülése és a bennük rejlő vállalatfejlesztési lehetőségek a Danubius Hotels Group-nál
: Ékes Barbara
: Ékes Barbara
A self-service HR adatlekérdezés hasznossága a modern vállalati környezetben
: Gősi Bence
: Gősi Bence
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A terméklokalizáció fontossága a nemzetközi piacon, általánosságban és egy saját fejlesztésű szolgáltatás tekintetében
: Magyar M. Gréta
: Magyar M. Gréta
Foglalkoztatási formák kiválasztása, az atipikus foglalkoztatási formák működtetése általánosságban és a Generali Biztosítónál
: Pantó Nikolett
: Pantó Nikolett
A coaching szükségessége és hasznossága az OTP Banknál
: Chernel Imre
: Chernel Imre
Dashboardok használatának lehetőségei a controllingban
: Csapó Anna Katalin
: Csapó Anna Katalin
Vállalati társadalmi felelősségvállalás a KUKA-nál
: Sass Lilla Mónika
: Sass Lilla Mónika
Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A KÖNYVVIZSGÁLAT FOLYAMATÁNAK BEMUTATÁSA A KOCKÁZATBECSLÉSTŐL A JELENTÉS KIADÁSÁIG ÁLTALÁNOSSÁGBAN, ILLETVE EGY KONKRÉT VÁLLALKOZÁSON KERESZTÜL
: Antal Fanni
: Antal Fanni
A digitalizáció fejlődése, annak hasznossága Különös tekintettel a személyi jövedelemadóra
: Finta Réka Ildikó
: Finta Réka Ildikó
Invia.hu Az online utazási platform működésének elemzése
: Szücs Petra
: Szücs Petra
Similar Items
-
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás -
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
: Brachna Renáta