A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Three Corners Downtown Edition Hotelben
Saved in:
Main Author: | Egedi Orsolya |
---|---|
Other Authors: | Balog-Siposné Szöcze Anikó |
Kulcsszavak: | anyagbeszerzés árak beszállító(k) beszerzés raktározás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55358 |
Similar Items
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Szőlőfürt étteremben
: Kun Zoltán
: Kun Zoltán
A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása a Rozmaring Kertvendéglőben
: Maczák Zsuzsanna Réka
: Maczák Zsuzsanna Réka
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Burger King példáján keresztül
: Kisiván Milán
: Kisiván Milán
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Könyvtár Büfé példáján keresztül
: Páldi Petra
: Páldi Petra
A vendéglátás fő folyamatai a Benczúr Hotelben
: Dobrozemszky Gábor
: Dobrozemszky Gábor
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása A Piac Büféje vendéglátó egység példáján keresztül
: Vígh Ramóna
: Vígh Ramóna
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása az Angyalföldi Sportközpont büfé egység példáján keresztül
: Nyirfás Luca Dorottya
: Nyirfás Luca Dorottya
A vendéglátás fő folyamatainak bemutatása a Budakert vendéglőben.
: Mészáros Tamás
: Mészáros Tamás
A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata
: Jarabek Tamás Gábor
: Jarabek Tamás Gábor
A vendéglátás fő folyamatainak vizsgálata a Bellozzoban
: Tóth Sándor Dávid
: Tóth Sándor Dávid
Szállodai részlegek működésének bemutatása a The Three Corners Hotels & Resorts magyarországi szállodáin keresztül
: Kupcsok Veronika
: Kupcsok Veronika
Az online foglalás rendszere a The Three Corners Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Czabaday Vivien
: Czabaday Vivien
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
The challenges of a hotel opening based on the example of The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest
: Lendvay Réka
: Lendvay Réka
A munkaerő toborzás, kiválasztás és ösztönzés megvalósításának bemutatása a The Three Corners Hotels példáján
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
A Covid-19 hatásának bemutatása a szállodaiparra a The Three Corners Hotel Anna*** Superior szállodán keresztül
: Dorogi Laura Hédi
: Dorogi Laura Hédi
Az innováció hatása a munkaerőpiacra a magyar szállodaiparban – a „The Three Corners Hotel and Resorts” példája
: Szedlák Viktória
: Szedlák Viktória
Csertő Bianka Edit (2019) Számvitel és adózás kapcsolata
: Csertő Bianka Edit
: Csertő Bianka Edit
A COVID-19-világjárvány által okozott gazdasági nehézségek kezelése a The Three Corners Hotels & Resorts budapesti szállodáinál
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
Az Al Rabló étterem fő vendéglátó folyamatainak bemutatása
: Tőkei Bence
: Tőkei Bence
A Budapest Hotel Downtown üzleti terve
: Tóth-Berényi Katalin Fanni
: Tóth-Berényi Katalin Fanni
Étlap és különleges alapanyagok a Costes Downtown-ban
: Ványi Dalma Lili
: Ványi Dalma Lili
A fenntartható vendéglátás fejlesztési lehetőségei a Mystery Hotelben
: Szabó Levente
: Szabó Levente
A MOL Nyrt. beszerzési folyamatainak elemző bemutatása
: Tóth Tünde Viktória
: Tóth Tünde Viktória
A magyarországi Decathlon áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása
: Szelmann Eszter Éva
: Szelmann Eszter Éva
VELUX német piacának logisztikai folyamatainak elemző bemutatása
: Veszeli Klaudia
: Veszeli Klaudia
A CIB Bank Zrt. központi beszerzési folyamatainak elemző bemutatása.
: Tóth Márton
: Tóth Márton
Új sales technikák megjelenésének elemző vizsgálata a Budapest Marriott Hotelben
: Kisgyörgy Zsófia
: Kisgyörgy Zsófia
A vendéglátás fő folyamatai és azok bemutatása egy önkiszolgáló étterem, a Dunakeszi BurgerKing étterem példáján keresztül
: Szentesi Marcell
: Szentesi Marcell
A dm Kft. gazdálkodási tevékenységének, kiemelten az áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása
: Falus Dóra
: Falus Dóra
A Corner Szerb Étterem felkészülése az ünnepi időszakokra
: Barabás Márk
: Barabás Márk
Multinacionális szolgáltató központ riportoló és elemző folyamatainak központosítása
: Kiss Ádám Attila
: Kiss Ádám Attila
A CORNER zálogház zrt. bemutatása költség és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Jakubovics Dániel
: Jakubovics Dániel
A dm Kft. üzleti tevékenységének, áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása, kiemelten fókuszálva az értékesítésre
: Falus Dóra
: Falus Dóra
A Budapesti Értéktőzsde bemutatása és négy fő részvényének elemzése
: Szamkó András
: Szamkó András
Asian answers to COVID-19-induced unemployment through the example of three countries
: Tóth Arnold, et al.
Published: (2022)
: Tóth Arnold, et al.
Published: (2022)
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória
: Gyengési Viktória
Analysis of the sustainability of sporting events organized in the Mátra region based on the three pillars of sustainability
: Erdélyi Dóra
: Erdélyi Dóra
Rendezvények a Benczúr Hotelben
: Algács Dániel
: Algács Dániel
Similar Items
-
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna -
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Szőlőfürt étteremben
: Kun Zoltán -
A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása a Rozmaring Kertvendéglőben
: Maczák Zsuzsanna Réka -
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Burger King példáján keresztül
: Kisiván Milán -
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Könyvtár Büfé példáján keresztül
: Páldi Petra