Együtt zöldülünk?! Környezettudatosság relevanciája és lehetőségei ma Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sarkadi Ákos
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Környezetbarát fogyasztó
Környezetbarát termék
Ökomarketing
ZöldKéz
Környezeti elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5536

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg5536
005 20160727144613.0
008 160505suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sarkadi Ákos 
245 1 0 |a Együtt zöldülünk?!   |b Környezettudatosság relevanciája és lehetőségei ma Magyarországon  |c Sarkadi Ákos  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Are we getting green together?! : The relevance and the possibilities of environmental awareness nowadays in Hungary 
520 3 |a A szerző írásában bemutatja a környezetbarát termékek hazai fogyasztási trendjeit, a zöldkommunikáció vállalati kommunikációba való beépíthetőségét, gyakorlati előnyeit, lehetőségeit. Ezzel egyidejűleg feltérképezi a makro környezeti tényezőket, különösképpen a kormányzati zöld adópolitikát, mint külső erőhatásokat, illetve az egyén környezeti identitását, attitűdjét mint belső motivációs erőt. Vizsgálja a vállalati környezeti identitás és fogyasztás valódi mozgatórugóját, a végső fogyasztó környezetbarát fogyasztásának lehetséges befolyásoló tényezőit, illetve az alapvető vásárlásösztönző kommunikációs elemek hatékonyságát, tehát egyaránt felméri a fogyasztói szokásokat, megállapítja a döntési aspektusokat és feltérképezi fogyasztási attitűdjüket, motivációjukat is.  
695 |a Környezetbarát fogyasztó 
695 |a Környezetbarát termék 
695 |a Ökomarketing 
695 |a ZöldKéz 
695 |a Környezeti elemzés 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5536/1/Sarkadi%20%C3%81kos_Egy%C3%BCtt%20z%C3%B6ld%C3%BCl%C3%BCnk_2016.pdf  |z Dokumentum-elérés